Изкуственият интелект променя и маркетинга

Изкуственият интелект променя и маркетинга

Изкуственият интелект променя и маркетинга

Изкуственият интелект (AI) променя света на маркетинга . Доказано е, че маркетингът с AI е успешна стратегия за много бизнеси. Той е нов начин за достигане до клиенти, много по-персонализиран, насочен и ангажиращ от традиционните методи, пише за Еntrepreneur Якуп Йозкардес-Чунг, мениджър на съдържание за AI и водещ на The Content AI Show. Той помага на предприемачи и изпълнителни директори да създават и разпространяват съдържание в мащаб с инструментите на изкуствения интелект.

AI маркетингът може да се използва за обслужване на клиенти, продажби и маркетинг, генериране на потенциални клиенти и др.

AI реклами

Има много фактори, които ще повлияят на успеха на AI реклама . Някои от тези фактори включват съобщението, тона и дължината. Тези три фактора са важни и трябва да се вземат предвид при създаването на успешна реклама с изкуствен интелект.

Съобщението трябва да е ясно и кратко, за да могат хората да разберат какво се опитвате да кажете в рекламата си с изкуствен интелект възможно най-бързо. Тонът трябва да е приятелски и разговорен, за да се чувстват хората така, сякаш им говори приятел вместо продавач или маркетолог, което може да ги отблъсне от това, което се опитвате да кажете във вашата реклама с изкуствен интелект. Дължината трябва да бъде между 50-150 думи, в зависимост от това колко дълго смятате да е посланието.

Как да измерите успеха на рекламна кампания с изкуствен интелект

За успешната рекламна кампания с AI са необходими няколко неща, които търговците трябва да имат предвид:

  1. Не забравяйте да оптимизирате кампанията за успех.

Това включва идентифициране и разбиране на целите на кампанията, избор на подходящи канали, насочване на сегменти и гарантиране, че те имат цялостен поглед върху своята аудитория.

  1. Използвайте базирани на данни решения, за да оптимизирате кампаниите за успех.

Това включва използване на данни за процентите на реализация, честотата на кликване и други показатели за информиране на решенията за това къде да се разпредели бюджет и как най-добре да се оптимизира съдържанието за различни аудитории.

  1. Рекламната кампания с изкуствен интелект трябва да бъде проектирана със съзнание за това как потребителите взаимодействат с нея.

Какво е създател на AI реклами и как работи?

Създател на AI реклами е вид дигитален софтуер, който помага за измислянето на реклами без необходимост от човешко участие. Може да бъдат използвани данни от интернет, за да разбере как трябва да изглежда една реклама и как трябва да е написана.

Създателят на AI реклами може автоматично да променя текст и изображения, за да създаде реклами, които са по-насочени към конкретна аудитория.

Създателите на AI реклами предоставят широк набор от функции и опции за рекламодателите да създават, тестват и публикуват реклами. Софтуерът има възможност да произвежда реклами от нулата или от шаблони. Той също така предлага опция за използване на изображения или видеоклипове в рекламата.

Създателят на AI реклами е проектиран с мисъл за потребителя и включва функции, като автоматично запазване, което позволява на потребителите лесно да запазват работата си, докато вървят, без да се притесняват, че ще загубят напредъка си, ако имат прекъсване или необходимост да оставят работата си за момент.

Създателят на AI реклами спестява време и пари, а също така предлага лесен за използване интерфейс, който дава възможност на всеки – не само на експерти – да го използва удобно.

Възходът на AI в рекламата

Възходът на AI в рекламата е резултат от преминаването от традиционния маркетинг към такъв, който се основава на прозрения за данни и анализи . Това накара рекламодателите да използват алгоритми за машинно обучение, които им помагат да насочат аудиторията си към съдържание, с което най-вероятно ще се ангажират.

AI има редица предимства пред традиционните маркетингови канали. Той може да помогне на маркетолозите да генерират по-качествени потенциални клиенти, да подобрят ангажираността на клиентите и да предоставят по-добро клиентско изживяване. AI също може да помогне при оценяването на потенциални клиенти, което допринася за приоритизирането и насочването им с персонализирани съобщения.

AI маркетингът е нова не съвсем позната територия. Не става дума само за използване на AI за цели на автоматизация и оптимизация. Той също така включва използването на AI за генериране на прозрения, разработване на стратегии и създаване на съдържание. В бъдеще ще видим повече компании, които са готови да инвестират в тази област, защото това може да им помогне да увеличат ангажираността на клиентите, да намалят разходите и да станат по-ефективни.

Превод и редакция Светлана Тодорова-Ваташка

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ