Johnson & Johnson се разделя със 130-годишно лого
Ребрандингът винаги е специален момент в историята на всяка компания, но когато става дума за смяна на подпис със 130-годишна история това вече е събитие.
Гигантът в областта на здравеопазването Johnson & Johnson обяви, че ще замени добре познатия шрифт в курсив, който използва от 1887 г. насам, с модерна визия, която отразява изострения му фокус върху фармацевтичните продукти и медицинските изделия.
Оригиналният шрифт - базиран на подписа на съоснователя на компанията Джеймс Ууд Джонсън - засега ще се вижда върху потребителски продукти като бебешки шампоан на Kenvue - нова компания, която наскоро се отдели от J&J.

Снимка: Shutterstock
Самата Johnson&Johnson стесни фокуса си върху фармацевтичните продукти и медицинските изделия. Новата визия, която включва различен нюанс на червеното, има за цел да признае превръщането на J&J в "чисто здравна компания", казва Ванеса Броудхърст, изпълнителен вицепрезидент на Johnson&Johnson .
Характерното лого е "една от най-дълго използваните фирмени емблеми в света", припониха от J&J в публикация на уебсайта си през 2017 г.
Но в ерата на текстовите съобщения и емотиконите възрастта започва да му личи.
Много деца вече не се учат да пишат ръкописно в училище, отбелязва Лаура Рийс, консултант по маркетинг. Хората може и да разпознават подписа, но не е задължително да го четат, каза тя. Според нея новото лого е по-лесно за възприемане. " И тъй като е по-достъпно, то почти дори привлича вниманието ви към него", допълва тя.
Рийс също така отбеляза, че хората вероятно са асоциирали логото с шрифт повече с продуктите Kenvue, които виждат по рафтовете на аптеките, като например лепенки, Listerine и Tylenol. "Всеки мие бебето си с бебешкия шампоан на Johnson & Johnson", казва тя. Бизнесът с потребителски стоки помогна на J&J да се превърне в най-големия производител на здравни продукти в света с годишни продажби, надхвърлящи 90 млрд. долара. Но
фармацевтичните подразделения и подразделенията за медицински изделия лесно го надминаха в когато в края на 2021 г. бе обявено разделянето на бизнесите.
Базираната в Ню Брънзуик, Ню Джърси, компания J&J също така ще преименува фармацевтичния си сегмент Janssen, като го промени на Johnson & Johnson Innovative Medicine. Сегментът за медицински изделия и технологии ще се нарича MedTech.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Цитат на деня
Цитат на деня |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.