Мълчанието също е важно

Мълчанието също е важно

Днес светът е по-натоварен от всякога. Изпълнителни директори денонощно се борят да се откроят на конкурентен пазар. Потребителите са бомбардирани от маркетингови съобщения през целия ден. Не помага особено много и факта, че средната продължителност на вниманието на хората днес е толкова кратка, колкото на златна рибка. Докато естественият инстинкт е просто да станете по-шумни, често съветвам, че да направите крачка назад е по-изгодно за увеличаване на видимостта на вашата марка. Главният изпълнителен директор на RYPE Шон Ким обяснява в статия за Inc защо мълчанието в маркетинга е по-важно днес и как да започнете. 

Важно е да разберете, че марките днес постигат видимост по различен начин, отколкото преди 50 години. Защо така? Д-р Оливър Пот, говори за това във VISIBLE! През 1970 г. хората са получавали приблизително 500 маркетингови съобщения на ден. Сега всеки получава близо 4000 маркетингови съобщения на ден. Това е 8 пъти увеличение.

Потребителите са толкова свръхстимулирани, че са станали нечувствителни към всички тези съобщения, заглушавайки почти 90% от бизнеса. Пот споделя, че "вместо да сте все по-шумни, трябва да сте по-тихи". 

Например, когато слушате шумни хора в една стая, те просто са шумни, не непременно по-добри или по-лоши. Тихите хора поддържат ниво на мистерия и обикновено говорят, за да добавят стойност към разговора. Добрата новина е, че можете да приложите това, независимо на какъв етап от бизнеса се намирате.

Как да грабнете и задържите вниманието на клиентите си? 

1. Направете го по подходящ начин 

Когато вашият бизнес е уместен, не става дума за това колко очи има на витрината ви. Освен това уместността е свързана с това колко добре можете да привлечете и преобразувате вашата целева аудитория по смислен начин. Това е най-лесният стълб за установяване, тъй като можете тихо да станете видими чрез медийно насочване.

2. Изградете авторитет

Авторитетът помага за изграждането на доверие в индустрията ви, като същевременно повишава осведомеността за вашата марка. Искате потребителите незабавно да се доверят на вашия продукт/услуга и да разберат, че вие ​​сами оформяте правилата на индустрията. През 2022 г. потребителите търсят бизнес, който да се откроява, вместо да се слива с останалите.

Много марки заемат авторитет чрез инфлуенсър маркетинг, партньорства или съвместни казуси. Авторитетът в ниша също е нещо ново сега и е чудесен начин да започнете да капитализирате по-малък пазар.

3. Разказвайте истории

Разказването на истории е хлябът и маслото на вашия бизнес и е от съществено значение за изграждането на взаимоотношения с вашата публика. Преди повече от 10 000 години хората са учили другите като са разказвали истории. Това е един от любимите ми начини не само да грабна вниманието на потребителите, но и да ги задържа.

Днес това все още е мощен начин за комуникация. Например, въпреки че Panna е 9 пъти по-скъпа от водата Walmart, те продават "духа на Тоскана, бутилиран". Историята е това, което се придържа към вашите клиенти, само по отношение на качеството и цената.

Ако сте затрупани от маркетинг през 2022 г., не сте сами. Вместо да увеличавате рекламния си бюджет, за да изпращате повече съобщения, които може никога да не бъдат прочетени, съсредоточете се върху увеличаване на интелигентната си видимост. Колкото повече можете да се свържете с аудиторията си на по-дълбоко ниво, толкова повече ROI (възвръщаемост на инвестициите) ще започне да идва по пътя ви. Независимо какво се случва във вашата индустрия, не се страхувайте да останете в своята лента и да правите това, което е правилно за вашия уникален бизнес. 

Източник: Шон Ким, главен изпълнителен директор на RYPE за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ