5 начина да развиете бизнеса и марката си през 2023 г.
Марките непрекъснато се развиват и изискват редовно освежаване, например чрез нови настройки или актуализиране на вашия уебсайт. Каквато и промяна да е необходима, най-малката актуализация на вашите съобщения има силата да предизвика любопитство с вашата аудитория.
В началото на 2022 г. направих цялостен ремонт на марката. Промених името на нашата водеща марка от "Femcasters" (медийна компания, фокусирана върху жените) на "The Mediacasters". Причината за тази основна промяна на марката беше, че половината от нашата аудитория беше мъже, а ние желаехме полово неутрално присъствие. Този процес на преоткриване на марката отне много време, защото включваше промяна на нашето присъствие в социалните медии, уебсайта, логото ни, подкаста и всичко между тях.
Ако не сте готови да ребрандирате смело, направете малки стъпки, за да освежите облика на цялостното си онлайн присъствие. Ето моите любими съвети за съживяване на марката.
1. Изберете нова цветова палитра
Изберете цветове, които представят визията и настроението на вашата марка. Ако не знаете откъде да започнете, създайте табло за настроение, което да заключи вашето виждане.
Какво е табло за настроение? Таблото за настроение е подреждане на изображения, материали, части от текст и т.н., предназначени да предизвикат или прожектират определен стил или концепция.
2. Бъдете съзнателни относно вашите съобщения
Гмурнете се дълбоко в съдържанието на уебсайта си и премахнете допълнителната реторика, която не добавя стойност към вашия клиент или аудитория. Разберете болезнените точки на вашата аудитория и намерете решение на техните проблеми. Вашият уебсайт трябва незабавно да разкрие на вашата аудитория решението на техните проблеми.
Трябва да имате солиден призив за действие. Искате ли публиката ви да прочете книгата ви, да се запише за курс или да слуша подкаста, в който сте гостували? Направете ясен призив за действие,който да предизвиква растеж сред аудиторията, която искате да култивирате.
3. Инвестирайте в нови снимки
Кога за последен път наехте фотограф да направи нови снимки? Вашето лице е най-добрият ви актив и често пренасочваме стари снимки, които не представят това, което сме днес. Нищо не е по-отблъскващо от снимка отпреди десетилетие, която не показва еволюцията на това кой сте днес.Наемете местен фотограф, но ако нова фотосесия не е по силите и бюджета ви, наемете приятел, който е начинаещ фотограф.
4. Преосмислете потребителското изживяване (UX)
Много предприемачи са привлечени от концепцията, която събира тонове информация във вашия уебсайт и предоставя на потребителите всички опции и пакети, които предоставяте. Това изглежда доста хаотично с разпръснати програми и изскачащи прозорци. Хората предпочитат ясни призиви за действие, минимализъм и гъвкаво съдържание.
Създайте външен вид, който минимизира разсейването. Изчистете уебсайта си от ненужни реклами и изскачащи прозорци. Потребителите на вашето съдържание са капризни. Приоритизирайте посланието на марката си и обмислете как можете да промените живота им.
5. Разкажете историята си
Разберете силата на вашата история, за да изведете бизнеса си на следващото ниво. Разкажете как сте се превърнали от обикновен човек, преодолявали сте препятствия и в крайна сметка сте се върнали като герой.
Каква е вашата история? Кой беше онзи момент, който промени всичко в живота ви? Това е от ключово значение за изграждането на вашата марка. Не е нужно да сте перфектни. Съвършенството ни пречи като лидери и възпрепятства способността ни да се свързваме с другите. Уроците, които научаваме в живота, са най-големите градивни елементи на успеха. В края на краищата, Томас Едисон се провали 10 000 пъти, преди да изобрети електрическата крушка.
Учете се от вашата 1X година. Ангажирайте се с 3 пъти през 2023 г. Вместо да правите нещата по същия начин, правете нещата по-смело и малко по-различно.
Източник: Джули Локун за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.