Much Better: Първата комуникационна агенция за жени стартира в България

Much Better: Първата комуникационна агенция за жени стартира в България

OM Group – най голямата група комуникачионни агенции у нас, в която влизат агенциите Mindshare, Essence Mediacom, Wavemaker, Metric, &play, Knoway и redlink.bg обяви най-новата си иновация на пазара: агенцията Much Better.

За първи път на българския пазар се създава компания, която изцяло се фокусира върху жените като ключова потребителска група. Much Better щe бъде специализирана в маркетинга към жени и има амбицията да създава кампании, които са не само силно отличими, но и резонират дълбоко с най-влиятелната потребителска група в света – жените.

По данни на американското изданите Forbes 85% от решенията за покупка в света се взимат от жени, като в същото време 91% от жените споделят, че не се

чувстват разбрани от брандовете в тяхната рекламна комуникация. Това огромно разминаване е и вдъхновението зад мисията на Much Better: да бъде мост между брандовете и най-влиятелната група потребители. Насочването към този огромен по важност и икономическа сила, но системно пренебрегван и подценяван потребителски сегмент, е жизнено важно за брандовете, които търсят ръст и дългосроцен успех.

„Жените буквално държат лъвския дял от потребителската кошница, затова разбирането какво искат, какви са проблемите им, как мислят, отдавна вече не е опция, а е жизнено важно за развитието на всеки бранд. В Much Better ние не просто говорим за жените и на жените; ние се свързваме с тях, разкривайки

емоционалните и културни прозрения, които превръщат купувачите в адвокати на марката. Като агенция, създадена и ръководена от жени, ние влагаме личния си опит и емпатия в стратегиите и кампаниите си, и предоставяме на клиентите си нови, по-добри начини как да развълнуват и ангажират най-ключовата аудитория“, споделя Мария Милушева, основен двигател и творчески директор на Much Better.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
Завладяващият брандов наратив, който резонира със скептичните потребители
Туризмът е напът да донесе рекордните 135 милиарда долара в турската икономика през 2025 г.
Неизвестно за известните: Най-голямата стоманобетонна сграда от началото на ХХ в. приюти Ал Капоне и привлече Холивуд
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна