С ново мото и нова безалкохолна бира започва най-голямата кампания у нас за трезво шофиране

С ново мото и нова безалкохолна бира започва най-голямата кампания у нас за трезво шофиране

Най-голямата, дългосрочна и социално отговорна кампания за отговорно и безопасно поведение на пътя тази година беше открита с безалкохолна бира. Мотото на 14-тото издание на „Алкохолът е лош шофьор“ сега е „Мисли трезво0%, преди да седнеш зад волана“.

Кампанията е организирана от „Каменица“ АД, а партньори отново са Министерството на вътрешните работи (МВР) чрез Главна дирекция „Национална полиция“ и отдел „Пътна полиция“, Български Червен кръст (БЧК) и Съюза на българските автомобилисти (СБА). Теоретичното обучение включва материали в медиите, демонстрации за по-младите шофьори в дигиталните медии и влиятелни обществени фигури, които да представят на шофьорите алтернативи, вместо да управляват колата си пили.

Тази година „Каменица“ предлага и практическа алтернатива -  нови продукти с 0.0% алкохолно съдържание. Това са напълно безалкохолната бира Каменица 0.0% и безалкохолният бирен микс Fresh в два различни вкуса.

„Смело мога да заявя, че Каменица 0.0% е най-добрата безалкохолна „Каменица“ досега. За да отговорим на нуждите на потребителите за 0.0% опции без компромис във вкуса и да посрещнем засиленото търсене на страхотни вкусови преживявания без алкохол, създадохме и Fresh“, казва Юлиана Борисова, директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД.  Новата Каменица 0.0% запазва автентичния бирен вкус и меката пяна на традиционната бира и е решение в случаите, когато употребата на алкохол не е приемлива - при шофиране, спортуване или работа, и позволява да останем със свеж ум, съзнание и фокус.  

„Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е част от дългосрочната ни политика за устойчиво развитие, основаваща се на три основни стълба – отговорна консумация, устойчиво производство и принос към обществата, в които развиваме бизнеса си. Тази година, освен че възобновяваме кампанията, представяме и нашите нови продукти, които са подходяща алтернатива за ситуациите, в които не можем да консумираме алкохол”, каза Радостина Хаджийска, директор „Правни и корпоративни въпроси“ в „Каменица“ АД.

До момента в рамките на ежегодната кампания се провеждат разнообразни демонстрации, които пряко ангажират десетки хиляди шофьори и техните близки. Сред тях ярко се открояват карането на автомобил с очила, които симулират усещането, че водачът е под алкохолно влияние, както и възможността посетители на заведения изцяло доброволно да се поставят на тест за алкохол и да вземат решението дали да седнат зад волана. Гостите бяха приветствани от домакините от страна на „Каменица“ АД и поздравени от младата певица Мила Роберт.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Откриха наскоро изчезнала картина на Пабло Пикасо