Новите тенденции за планирането на PR-кампании през 2023 година
Секторът за връзки с обществеността непрекъснато е изправен пред предизвикателства от новите технологии. Възходът на новите социални платформи и непрекъснато променящият се начин, по който ги използваме, широкото приемане на изкуствения интелект, светът без бисквитки и управляваното от данни търсене на нови метрични режими тласкат връзките с обществеността към нови области.
Освен това движенията за социална справедливост, пандемията и развиващото се климатично бедствие оказаха дълбоко влияние върху това как работим, кога работим, къде работим и какво е важно за нас. PR и маркетинговите планове трябва да включват някои от най-важните тенденции, идентифицирани от експертите, докато се подготвят за следващата година.
Комбиниране на мобилна търговия със социална търговия
При разработването на инициативи за връзки с обществеността за 2023 г. ние гледаме отвъд онлайн пазаруването, за да се възползваме от възможностите за растеж, предоставени от онлайн и социалното пазаруване. Например марки като Dominos и Starbucks са прегърнали m-commerce, като използват брандирани приложения и SMS за подобряване на онлайн продажбите.
С разпространението на социалната търговия и функциите за покупка чрез кликване в множество социални медийни платформи, бизнесите вече не могат да си позволят да пренебрегват потенциала за увеличени продажби, които могат да бъдат постигнати чрез добре планирани и изпълнени стратегии за социални медии.
Необходими са спечелени и платени методи, за да се увеличи максимално видимостта в социалните медии и да сте в крак с новите платформи като TikTok, Reels и покупките на живо. Ако все още се чудите дали стратегията за мобилни устройства е най-добрият залог или не, опитайте да следите колко пъти проверявате телефона си през деня.
Съвместно създаване на информация
Що се отнася до маркетинга в социалните медии, всеки знае как едно вирусно видео в TikTok може бързо да увеличи приходите. Чрез добре планирани кампании в TikTok ние увеличихме приходите на нашите клиенти през изминалата година и удвояваме усилията си да произвеждаме качествена информация в сътрудничество с надеждни източници.
През 2023 г. сътрудничеството с творци, за да се направи нещо оригинално и ангажиращо за тяхната публика, ще бъде по-важно от работата с макро инфлуенсър и информирането им за това, което искате да видите.
Инвестирайте в правилните хора и им дайте свободата да произвеждат; това ще доведе до благоприятна възвращаемост. Привличането на създател или двама на ранен етап и тяхното участие в процеса на мозъчна атака е друг начин да се гарантира успешна кампания.
Персонализиране и връзки
Марките трябва да изградят маркетингова база данни, базирана на разрешения, за да постигнат бъдеще без бисквитки. За да задържите вниманието на тази аудитория, трябва да обърнете внимание на въпроси, които са от лично значение за тях. Индивидуалният маркетинг и персонализирането ще станат по-разпространени през 2023 г. и те ще бъдат основните фактори за успеха на много марки.
Ако компаниите искат да достигнат до точните хора в точното време с подходящото послание, те трябва да разберат как да използват данните, за да завладеят своите аудитории.
PR специалистите и техните взаимодействия с медиите могат да се възползват от същия персонализиран маркетингов подход. Масовото изпращане по имейл или публикуване на изявление за пресата вече не гарантира успех. Най-добрият метод за справяне със свиващата се медийна среда е да укрепите връзките си с медиите и да предоставите на контактите си в медиите ценно съдържание, което те могат да използват. Защо не си сътрудничите с вашия медиен контакт, за да определите най-ефективния начин да разгласите историята си, като използвате модела на съвместно създаване?
Акцент върху равенството и приемането
От юни 2020 г., когато движението Black Lives Matter и други движения за социална справедливост събудиха хората за социалните несправедливости, има значителен напредък в многообразието и включването както вътре, така и извън нашата агенция. Важно е да кажете на клиентите си да представят по подходящ начин своята целева аудитория.
Освен това ще има все по-голямо очакване от страна на потребителите, че предприятията ще бъдат активни членове на общностите, в които правят бизнес. Това, което е добро за общността и земята, не трябва да противоречи на това, което е добро за бизнеса.
Показатели и данни
Има нарастващ интерес към оценката на усилията за връзки с обществеността с твърди данни. Може да сме по-малко загрижени за повърхностни мерки като обхват и ангажираност и повече загрижени за въздействието на усилията на всяка кампания върху приходите. За да успеете в тази неизследвана територия, е изключително важно да имате честни дискусии с клиентите, за да определите параметрите на успеха за всяка кампания.
Като цяло, изследвайте и бъдете отворени за нови начини за правене на нещата и нови технологии, които ще ви помогнат да постигнете целите си. PR и маркетинг световете се променят бързо. Сега е моментът да останете в крак със случващото се. Колкото повече се адаптирате, толкова по-добре вашата фирма може да помогне за насърчаване на марките, които представлявате, на много нива. Следвайте тенденциите!
Източник: Пол Фицджералд за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.