Ето защо целият екип трябва да бъде част от вашата PR стратегия
Някои от най-добрите и ефективни PR програми включват пълен обхват на човешките ресурси на организацията. Това е основно защото хората правят бизнес с хора и колкото повече една организация може да покаже истинските хора от персонала, които решават реалните проблеми, изпитвани от истински човешки същества надлъж и шир, толкова по-вероятно е бизнесът да резонира на по-дълбоко ниво с повече лица.
Освен това, ако ръководството се увери, че всеки в екипа е наясно с целите на компанията за връзки с обществеността, ще има повече хора, мислещи за това как PR може да помогне на компанията да постигне конкретни цели. Ето три причини, поради които трябва да сте сигурни, че целият ви екип разбира и е част от вашите PR цели.
1. Ще постигнете повече бизнес цели
В организации, които се уверят, че целият екип е наясно с целите на връзките с обществеността, повече служители могат да мислят за начините, по които PR, особено спечелените медии, могат да им помогнат да постигнат индивидуалните си цели.
Например, когато бях директор по комуникациите в Bellhop Moving, пише Дейвид Мартин за Entrepreneur, една от най-последователните задачи, с които се сблъсквахме всяка година, беше набирането на достатъчно хамали в цялата страна преди натоварения сезон.
Нашата медийна стратегия включваше цялата работна сила в централата и насърчихме всеки да гледа на себе си като на част от нея. В навечерието на един натоварен сезон екипът, отговарящ за набирането на преместващи се, ме попита дали комуникационният екип може да помогне за стимулиране на повече заявления за преместване. В крайна сметка избрахме група пазари, които се нуждаеха от най-голямо внимание, като рекламирахме Bellhop като страхотна лятна работа за студенти. Резултатът беше дълъг списък от истории на марката, които доведоха до увеличаване на приложенията на Bellhop на целевите пазари.
Вероятно има много възможности, които чакат да бъдат разкрити около вашия бизнес, ако се уверите, че вашите служители са наясно с вашите възможности за връзки с обществеността и се чувстват насърчени да използват PR, за да постигнат целите си.
2. Ще откриете златна мина за разказване на истории
Важен компонент в най-добрите PR програми е разказването на истории. Историите резонират с публиката, като им помагат да оценят по-дълбоката връзка с бизнеса. Когато служителите са насърчавани да обмислят нещата, с които се сблъскват, могат да направят добри истории, вероятно и анекдоти. Можете да ги използвате в блогове, медийни представяния, кампании в социалните медии и др.
WorkHound, онлайн платформа за денонощна обратна връзка в реално време от работниците на първа линия към работодателите, която първоначално стартира в областта на камионите, показа начините, по които транспортните компании предприемат действия. Въз основа на обратната връзка, която са получили от своите шофьори, се подобрява процентът на задържане на служителите.
Членовете на екипа на WorkHound, разкриващи тези истории, предложиха превръщането им в поредица от публикации в блогове, които могат да бъдат споделяни с потенциални клиенти и медии, всичко това благодарение на членовете на екипа, които проактивно мислят за начините, по които нещата, с които се сблъскват ежедневно, могат да бъдат превърнати в истории.
3. Ще закрепите лодката
Останете в бизнеса достатъчно дълго и ще дойде момент, когато вашата организация ще бъде изправена пред неочаквано бедствие (известно още като „криза“). В компании, които не са успели да помогнат на цялата си работна сила да разбере как ще се управлява кризата, вътрешната несигурност може да се добави към бурните обстоятелства. Ръководството не само ще трябва да управлява неспокойните води, бушуващи извън компанията, но също така ще бъде изправено пред успокояване на своя екип, който се чуди дали небето наистина пада.
Всеки от екипа ви трябва ли да знае за всяка една стъпка от вашия план за комуникация при кризисни ситуации? Не. Но те трябва да са наясно с общите очертания на неговия поток, така че да знаят какво да очакват и кого да слушат.
Без това съзнание членовете на вашия екип ще направят това, което би направил всеки човек: те ще започнат да попълват празнините в знанията си със собствените си идеи и най-добри предположения за това какво се случва и какво предстои. Тогава те ще започнат да споделят хипотези помежду си и в кратък срок спекулациите ще се развихрят във вашия бизнес, докато вие се опитвате да контролирате разказа извън него.
Направете услуга на себе си и на екипа си, като се уверите, че всеки знае какво да очаква и къде да се обърне за информация, когато нещата се объркат. Това ще позволи на вашия екип да продължи уверено да работи, знаейки какво да очаква от кого, докато лидерският екип се справя с настоящата криза.
Знанието насърчава чувството за безопасност и сигурност и когато се справяте с непредсказуемостта извън стените на вашия бизнес, ще разполагате с екип, който спокойно продължава да изпълнява своите отговорности - защото те се чувстват сигурни и защитени благодарение на факта, че разбират какво се случва.
Разбира се, има много повече предимства, които идват заедно с превръщането на вашия комуникационен план в част от вашия бизнес. Повече от всичко това ще насърчи чувството за единство, като поддържа разкази, които създават споделено чувство за собственост. Предлагат осъзнаването, че индивидуалните усилия на всеки са част от нещо по-голямо. И показват, че нематериалната връзка може да доведе до много осезаеми резултати.
Източник: Дейвид Мартин за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.