Рекламна кампания на МЕТРО България е сред най-добрите в света

Рекламна кампания на МЕТРО България е сред най-добрите в света

Кампанията „Фестивал на розовия домат“ на МЕТРО България и APRA Porter Novelli BCG достигна до финала на годишните награди Golden World Awards (GWA) в категория „Community engagement“ („Ангажираност на общността“) на Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA). Така съвместният проект се нареди сред най-добрите комуникационни кампании в света.

„Фестивал на розовия домат“ се фокусира върху важността от съхраняването и предаването на българските автентични продукти на бъдещите поколения. Кампанията акцентира върху историята, значението, проблемите около отглеждането, както и как се вписва в съвременната кулинария един от любимите за много българи продукти от 19 век досега.

Годишните награди Golden World Awards (GWA) се дават т Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA) и са сред най-престижните в глобалната пиар индустрия. Официалната церемония по награждаването ще бъде японската столица Токио.

„Да бъдем финалисти в една изключително оспорвана категория, каквато е „Community engagement”, ни амбицира още повече да развиваме нашите проекти в полза на обществото. Кампанията „Фестивал на розовия домат“ е част от нашата дългогодишна мащабна програма „Отгледано с грижа в България“, която успешно подкрепя българските производители. Щастливи сме, че мисията ни - да скъсим дистанцията на българските земеделски продукти от полето до трапезата, която бе заложена и в проекта, намери широк отзвук и е оценена така високо в престижния конкурс на IPRA”, посочи Ива Тафраджийска, мениджър „Корпоративни комуникации“ в МЕТРО България. Тя обеща, че инициативата ще бъде разширена чрез асортимент българска продукция, актуални теми в областта на устойчивото развитие и разнообразни комуникационни похвати.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Швейцарският клон на банка HSBC спира обслужване на над хиляда богати клиенти от Близкия изток
Реформа в наказанията: Британци с провинения ще бъдат лишени от посещение на пъбове и футболни мачове