Рекламна кампания на МЕТРО България е сред най-добрите в света
Кампанията „Фестивал на розовия домат“ на МЕТРО България и APRA Porter Novelli BCG достигна до финала на годишните награди Golden World Awards (GWA) в категория „Community engagement“ („Ангажираност на общността“) на Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA). Така съвместният проект се нареди сред най-добрите комуникационни кампании в света.
„Фестивал на розовия домат“ се фокусира върху важността от съхраняването и предаването на българските автентични продукти на бъдещите поколения. Кампанията акцентира върху историята, значението, проблемите около отглеждането, както и как се вписва в съвременната кулинария един от любимите за много българи продукти от 19 век досега.
Годишните награди Golden World Awards (GWA) се дават т Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA) и са сред най-престижните в глобалната пиар индустрия. Официалната церемония по награждаването ще бъде японската столица Токио.
„Да бъдем финалисти в една изключително оспорвана категория, каквато е „Community engagement”, ни амбицира още повече да развиваме нашите проекти в полза на обществото. Кампанията „Фестивал на розовия домат“ е част от нашата дългогодишна мащабна програма „Отгледано с грижа в България“, която успешно подкрепя българските производители. Щастливи сме, че мисията ни - да скъсим дистанцията на българските земеделски продукти от полето до трапезата, която бе заложена и в проекта, намери широк отзвук и е оценена така високо в престижния конкурс на IPRA”, посочи Ива Тафраджийска, мениджър „Корпоративни комуникации“ в МЕТРО България. Тя обеща, че инициативата ще бъде разширена чрез асортимент българска продукция, актуални теми в областта на устойчивото развитие и разнообразни комуникационни похвати.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.