Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)
Случвало ли ви се е да купите нещо въз основа на реклама в социалните медии, което не ви е необходимо или наистина искате?
Очевидно това е доста често срещано, поне според скорошно проучване, проведено от WalletHub. То установи, че 74% от респондентите наистина са купили нещо, подтикнати от социалните медии, което не им е необходимо, а 63% съжаляват за покупката, предава socialmediatoday.com.
Част от това също се отнася до измами (18%), които все още са широко разпространени в повечето социални приложения. Виждате реклама за продукт, уебсайтът изглежда легитимен, но седмица по-късно разбирате, че поръчката все още не е обработена.
Може да бъде рисковано и това е част от причината, поради която социалната търговия никога не се е утвърдила, поне в западните нации. Въпреки че е интересно да се отбележи степента на съжаление за покупка, свързана със социалните медии, и да се обмисли какво означава това за цялостното изживяване на потребителите.
За повече информация разгледайте инфографиката (създадена от Visual Capitalist) въз основа на проучването на WalletHub.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.