Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Случвало ли ви се е да купите нещо въз основа на реклама в социалните медии, което не ви е необходимо или наистина искате?

Очевидно това е доста често срещано, поне според скорошно проучване, проведено от WalletHub. То установи, че 74% от респондентите наистина са купили нещо, подтикнати от социалните медии, което не им е необходимо, а 63% съжаляват за покупката, предава socialmediatoday.com

Част от това също се отнася до измами (18%), които все още са широко разпространени в повечето социални приложения. Виждате реклама за продукт, уебсайтът изглежда легитимен, но седмица по-късно разбирате, че поръчката все още не е обработена.

Може да бъде рисковано и това е част от причината, поради която социалната търговия никога не се е утвърдила, поне в западните нации. Въпреки че е интересно да се отбележи степента на съжаление за покупка, свързана със социалните медии, и да се обмисли какво означава това за цялостното изживяване на потребителите.

За повече информация разгледайте инфографиката (създадена от Visual Capitalist) въз основа на проучването на WalletHub.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи