Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Случвало ли ви се е да купите нещо въз основа на реклама в социалните медии, което не ви е необходимо или наистина искате?

Очевидно това е доста често срещано, поне според скорошно проучване, проведено от WalletHub. То установи, че 74% от респондентите наистина са купили нещо, подтикнати от социалните медии, което не им е необходимо, а 63% съжаляват за покупката, предава socialmediatoday.com

Част от това също се отнася до измами (18%), които все още са широко разпространени в повечето социални приложения. Виждате реклама за продукт, уебсайтът изглежда легитимен, но седмица по-късно разбирате, че поръчката все още не е обработена.

Може да бъде рисковано и това е част от причината, поради която социалната търговия никога не се е утвърдила, поне в западните нации. Въпреки че е интересно да се отбележи степента на съжаление за покупка, свързана със социалните медии, и да се обмисли какво означава това за цялостното изживяване на потребителите.

За повече информация разгледайте инфографиката (създадена от Visual Capitalist) въз основа на проучването на WalletHub.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%