Според младите сватбите могат да провалят икономическите им цели
Организирането на собствена сватба изисква финансово планиране, но участието в сватбата на някой друг също може да включва финансови усилия. Скорошно проучване на Prudential установи, че 46% от милениалите и 48% от поколението Z виждат разходите за този тип събития като нещо, което стои между тях и личните им цели, като закупуване на къща или създаване на семейство.
В момента милениалите са на възраст между 26 и 41 години, възрастов диапазон, в който бракът е често срещан днес. Анализ на Федералния резерв на Съединените щати показва, че пандемията е засегнала това поколение повече от останалите. И въпреки че високата честота на социалните събития може да повлияе на техните сметки, се посочва, че може би най-младите не са работили и спестявали толкова, колкото другите поколения по това време.
Проучването на Prudential показва, че 25% от младите хора прибягват до своите фондове за спешни случаи поне веднъж месечно, а 23% от тях казват, че парите са им били необходими, за да платят за подарък или да присъстват на тържество на член на семейството или на приятел.
39% от анкетираните признават, че нямат спестявания за спешни случаи, а половината казват, че зависят от семейни или кредитни карти за финансова подкрепа, в допълнение към факта, че често остават без средства.
70% от младите хора не използват бюджет, за да управляват своите спестявания. Брандън Голдщайн, финансов съветник в Prudential, обяснява, че преди да предложи финансов съвет на своите клиенти, той ги моли да изготвят бюджетен лист. Самият той обяснява, че първата стъпка, която трябва да се направи по този лист, е да се знае къде отиват парите.
"Въпреки че да седнете да проверите колко пари са похарчени за партита, събития или пътувания може да бъде непосилно, необходимо е да се изправите пред тези данни, за да можете да разберете какви суми трябва да бъдат разпределени за капризи, но след като основните нужди са удовлетворени", посочва Голдщайн.
Той препоръчва изброяване на онези събития, които трябва да бъдат посетени, за да ги адаптирате по-късно към наличния бюджет. Въпреки че намирането на области за коригиране на бюджета ви може да не звучи забавно, това е голяма стъпка към постигане на всички финансови цели, които сте си поставили, както краткосрочни, така и дългосрочни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.