bTV бележи ръст от 15% на аудиторията в най-гледаното време
Новите предавания и лица в пролетния тв сезон на bTV успяха да привлекат вниманието на зрителите. В последните месеци телевизията обнови изцяло програмата си и по данни на ГАРБ, медийната група бележи ръст от 15% на аудиторията в най-гледаното време, а bTV Новините са категоричен лидер сред най-широката възрастова група.
Голямото завръщане на Ники Кънчев в „Стани богат“ предизвика истинско вълнение сред феновете на предаването, което продължава да отчита висока гледаемост в часовия си слот, предлагайки нови знания на хората от всички възрасти – 29,8% аудиторен дял (All 4+, източник ГАРБ).
Бляскавото танцово шоу “Dancing Stars” привлече едни от най-талантливите звезди на сцената и се радва на стабилен успех (27,5%) сред най-широката телевизионна аудитория (All 4+, източник ГАРБ) и часови слот на излъчване. Телевизионният феномен „Ергенът“ отново провокира зрителите и се превърна в най-коментираното шоу през сезона в социалните мрежи и дигитални платформи, предизвиквайки истински фурор и десетки хиляди коментари, реакции и споделяния на съдържанието. Според официалните пийпълметрични данни, премиерният сезон на „Аз обичам България“ по bTV води убедително по аудиторен дял сред развлекателните предавания в петъчната вечер с 26,1% от зрителите (All 4+, източник ГАРБ).
Съпричастност, надежда и добрина са посланията на социалния проект „Бригада Нов дом“, който ударно се завърна в ефира на bTV и с аудиторен дял от 27.8% (All, 4+) убедително изпреварва конкуренцията в съботната вечер, събирайки цялото семейство пред екрана. Старт на летния сезон бележи завръщане на комедийното куиз-шоу „Кой да знае?“. Предаването прикова 27,2% зрителите от всички възрасти (All 4+, източник ГАРБ) в първата делнична вечер на седмицата като повтори успеха на играта при нейния старт през януари и потвърди, че триото Сашо Кадиев, Милица Гладнишка и Христо Пъдев се радва на лоялна аудитория.
„Щастлив съм, че програмата на bTV се променя. Направихме сериозни стъпки за обновяване на програмното съдържание на цялата група. Предложихме нови висококачествени формати и популярни лица, които бързо спечелиха вниманието на зрителите. Нашите предавания достигат до най-широка аудитория и полагаме усилия да имаме богат набор от заглавия, подходящи за всички жанрови предпочитания и възрасти. От началото на годината отчитаме сериозен ръст от 30.3% на 34.8% в средния аудиторен дял и се радваме на 15% повече зрители в най-гледаното време. Тематичния канал bTV Story има фантастичен резултат и за кратко време се нареди сред най-гледаните програми в страната. Продължаваме традицията да сме първи и да въвеждаме премиерни заглавия на българския пазар. Зрителите могат да очакват още по-богат сезон през есента“, коментира Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV.
bTV Новините и актуалните предавания също отчитат висока гледаемост през пролетта и са категоричен лидер сред зрителите в най-широката възрастова група. Новинарските емисии на bTV, предаванията „Лице в лице“ с Цветанка Ризова, „120 минути“ със Светослав Иванов и „Защо, господин министър?“ с Жени Марчева са сред най-гледаните програми с актуално съдържание (All 4+, източник ГАРБ) в седмичния телевизионен ефир и специално дигитално съдържание.
Разнообразието и качествено съдържание ще бъдат двигател и през есента, когато bTV ще представи на своите зрители новия световен формат „Островът на 100-те гривни“, превърнал се в сензация в няколко държави. Заедно с това се завръща и състезателното риалити „Бягство към победата: Съкровището“, коeто ще изправи двойки участници в забавни предизвикателства и ще ни отведе до различни кътчета на България. Зрителите могат да очакват и следващ силен сезон на музикалното шоу „Гласът на България“, който ще донесе настроение, изключителен талант и много изненади за верните фенове.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.