Последна седмица със старите винетки

Последна седмица със старите винетки

На 31 януари изтича валидността на годишните винетки за 2015 г., припомнят от Агенция „Пътна инфраструктура”.

Шофьорите, които не са закупили стикер за тази година, могат да го направят от дистрибуторската мрежа - бензиностанции, пощи, големи търговски вериги, областните пътни управления, гранично контролно-пропускателните пунктове и други.

Цената на годишната винетка за леки автомобили е 97 лв., месечната - 30 лв., а седмичната - 15 лв. Винетките за камиони и автобуси са в друга категория.

До 22 януари т. г. начислените приходи са 45 142 180 лв. от продажбата на 485 246 бр. винетни стикери от всички видове и категории превозни средства, включително 343 676 бр. годишни винетки за леки автомобили. Запазва се тенденцията в продажбата на различните видове стикери през януари, каквато се наблюдава през последните години.

През 2015 г. са продадени над 6,5 млн. бр. винетки от всички видове и категории. Начислените приходи са над 232 млн. лв.

Агенция „Пътна инфраструктура” е предоставила на дирекциите „Социално подпомогане” 154 625 бр. безплатни годишни винетки за 2016 г. на стойност 14 998 625 лв. Според нормативната уредба хората с увреждания получават безплатно годишен винетен стикер за автомобили.

През 2015 г. на дирекциите „Социално подпомагане” са предоставени безплатно 189 275 бр. годишни винетки за 12 681 425 лв.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен