Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Склонни сме да споделяме повече от когато и да било

Възходът на споделената икономика ни предостави услуги, за които дори не сме подозирали, че могат да съществуват. Хора от цял свят започват да възприемат своята собственост по нов начин. По този начин услуги като Uber, Airbnb и др. подобни започват да се появяват на бял свят вследствие на тази културна промяна, пише Mashable.
 
Проучване на Nielsen потвърждава тази нова тенденция. От него става ясно, че споделянето се е увеличило не само в райони, в които и преди е било широко разпространено, като например Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, но и е Европа и Северна Америка.
 
В световен мащаб хората са по-склонни да споделят електроника (28 процента) или услуги (26 процента), отколкото своя дом (15 процента) или мебели (17 процента).
 
Възрастта е основен фактор в желанието на даден човек да участва в тази споделена икономика. В глобален мащаб хората, които изявяват желание да се включат, са от поколението Y(35 процента). 17 процента пък – от поколението Z. При Бейби бум поколението интересът е най-нисък – 7 процента.
 
Вижте приложената инфографика на Statista за повече информация по темата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Недялко Чандъров оглавява ЗАД "Булстрад Виена Иншурънс Груп"
6 стъпки, които превръщат страхотната идея в бизнес
Какъв е шансът самолет да бъде ударен от космически отломки?
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
МВФ предупреждава, че Германия рискува да не постигне добър растеж без реформи
The New York Post: Шефът на кабинета на Зеленски бил обезсърчен от пост на Тръмп за преговорите
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план