Bloomberg: Американските партии са похарчили 14,7 милиарда долара в предизборната кампания
Около 14,7 милиарда долара са похарчени по време на предизборната кампания на кандидата за президент на САЩ от Демократическата партия Камала Харис и бившия президент Доналд Тръмп, кандидат на Републиканската партия. Това съобщи Bloomberg, позовавайки се на Федералната избирателна комисия на САЩ.
Тези средства в изборния цикъл през 2024 г. са изразходвани, според избирателната комисия, от кандидатите, партиите и многото комитети за политическо действие - от тези, подкрепяни от Илон Мъск, до организации по интереси. В крайна сметка са отчетени общо има 11 хиляди „политически групи“.
По-голямата част от разходите, както отбелязва Bloomberg, идват от реклама, „призиви за набиране на средства и безконечно звънене по вратите“. В същото време най-големи усилия в тази област са били положени в колебаещите се щати, които според експертите ще предопределят изхода от президентските избори в САЩ на 5 ноември.
Рекламните кампании в Аризона, Джорджия, Мичиган, Невада, Северна Каролина, Пенсилвания и Уисконсин са провеждани денонощно. Към класическите предизборни плакати, закачени по прозорците на сградите, край пътищата, както и телевизионната реклама, изпълнила ефира, се добавя дигитална реклама, особено в социалните мрежи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.