Победителите в BAPRA Bright Awards 2025

Под мотото „PRоменяме се, светът също“, престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025 за поредна година отличиха най-добрите постижения в сферата на PR-а и комуникациите. Церемонията по награждаването се проведе в хотел Hilton Sofia и събра 190 експерти от бранша, които заедно отпразнуваха отличителните PR идеи, силата на думите, иновациите и развитието на индустрията.
Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. All Channels Communication взе престижната награда „Агенция на годината“ и също така грабна златото за „Кампания на годината“ с кампанията “Храна За Размисъл”.
Всички номинации бяха оценени от международно жури от утвърдени експерти, гарантиращи обективност и високи стандарти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН, а на самото събитие присъстваха представителите от журито Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер.
„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании на агенциите и техните клиенти. Победителите тази година определено показват размах, творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставиха следващата летва за надрагждане на възможностите на PR комуникациите в България,” споделя Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026.
Водещи на церемонията бяха Флорина Иванова и Иван Боянов, а за атмосферата и доброто настроение по време на събитието се погрижи Деси Андонова, по-позната като Деси от Phuture Shock, която подготви музикално оформление специално за BAPRA Bright Awards 2025. Главен спонсор на петнадесетото издание на наградите бе Kaufland България, а подаръците за гостите бяха предоставени от Delifideli. Списание "Мениджър" е медиен партньор на събитието.
Преди официалната церемония, в същия ден от 10 ч. се проведе и PR събитието на БАПРА – "Въздействието на PR". Модератор на събитието бе Елица Кънчева, репортер и продуцент bTV, а в дискусионните панели се включиха Димитрис Рулиас, който потопи слушателите в темата “Media and PR 2.5: The dynamic landscape and the new tech revolution”, Юрген Ганголи, който разказа за “The Power of PR 2.5: Revolutionizing Communications in the Age of Disruption” и Саймън Гебауер, който проведе дискусия на тема “PR Measured 2.5: The meaning and importance of data in PR”.
Пълният списък с победителите по категории:
PR агенция на годината:
-
Злато: All Channels Communication
-
Сребро: Propaganda Group
-
Бронз: Huts Group
Кампания на годината:
-
Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication
-
Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group
-
Бронз:
- Избери да имаш избор, proof.
- Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics
Изгряваща звезда:
-
Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt
-
Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group
-
Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42
Комуникация към крайни потребители:
-
Злато: Послушай Родопите, proof. & d:istinkt
-
Сребро:
- Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл, Interimage
- Vibe by Ariana, All Channels Communication
- Любовни билборди, proof. & Propaganda Group
-
Бронз: Отпусни се. Емине е тук, proof.
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт):
-
Злато: Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria, M3 Communications Group, Inc.
-
Сребро:
- Фактори(нг) за успех, Propaganda Group
- Следи от изчезване, proof. & Propaganda Group
-
Бронз: Един Дядо Коледа не стига, Dvrs
Специално събитие или лансиране:
-
Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication
-
Сребро: Твоето здраве е твоя отговорност, Interimage
-
Бронз: Интервюта на тъмно, All Channels Communication
Кампания за корпоративна социална отговорност:
-
Злато: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt
-
Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics
-
Бронз: Земята не пие лекарства, V+O Communication
Комуникации в публичния сектор:
-
Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication
-
Сребро: Тихият убиец - заедно срещу рака на дебелото черво, MSL, Saatchi&Saatchi, Zenith, Digitas, Red Lion part of Publicis Groupe Bulgaria
-
Бронз: Животът няма аутокорект, Huts Group
Инфлуенсър маркетинг кампания:
-
Злато: Vibe By Ariana, All Channels Communication
-
Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics
-
Бронз:
- Всички знаци сочат към...VolaLaLa | Vola.bg, Propaganda Group
- Rap-A-Car, Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria
Кампания за работодателска марка:
-
Злато: Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria
-
Сребро: Къде е шофьорът?, DNA
-
Бронз: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB
Вътрешни комуникации:
-
Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB
-
Сребро:
- Продължаваме напред с висок дух, AMI Communications
- "МЕТА" - Годишна среща на Пощенска банка, Eurobank Bulgaria AD/ BBDO Group/ Proximity Sofia
-
Бронз: Обединени заедно: One Movement by Allianz, Interimage
Кризисни комуникации:
-
Злато: Откриване на възстановените Централни хали, V+O Communication
-
Сребро: Кризата с ваучерите за храна, Paragraph 42
-
Бронз: A1 Смартеница, MSL and Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria
Дигитален PR:
-
Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group
-
Сребро: Храна За Размисъл, All Channels Communication
-
Бронз: Коледна кампания на Yettel: Истинското общуване започва, когато оставим телефона, d:istinkt
Награда за PR иновации:
-
Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication
-
Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group
-
Бронз: Победи холестерола, PR Play
PR кампания, включваща AI или друга технология:
-
Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB
-
Сребро: Движението 2040, proof.
ESG комуникационна кампания или проект:
-
Злато: Kaufland стъпи на Антарктида, V+O Communication
-
Сребро: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt
-
Бронз: Маршрут Е8 - Опознай Родопите, за да ги обикнеш, Tymbark Bulgaria
Комуникационна кампания за образование и професионално развитие:
-
Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group
-
Сребро: Образованието дава шанс на планетата: #ХраненеСмисъл, Interimage
-
Бронз: Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България - 2024, MSL part of Publicis Groupe Bulgaria
Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики:
-
Злато:
- Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria
- Националното пътешествие на доброто: Ти и Lidl за по-добро утре, Interimage
-
Сребро: Българската конституция: ако съдим за книгата по корицата, Paragraph 42
-
Бронз: "Следи от изчезване" - Велинград ALCALIA, Tymbark Bulgaria
BAPRA поздравява всички победители и финалисти за изключителния им принос и развитие на PR и комуникационната индустрия. Работата им задава високи професионални стандарти и утвърждава България като водеща сила в комуникационния сектор.
За повече информация и пълния списък с победителите, посетете: https://bapra.bg/
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.