Победителите в BAPRA Bright Awards 2025
 
                      Под мотото „PRоменяме се, светът също“, престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025 за поредна година отличиха най-добрите постижения в сферата на PR-а и комуникациите. Церемонията по награждаването се проведе в хотел Hilton Sofia и събра 190 експерти от бранша, които заедно отпразнуваха отличителните PR идеи, силата на думите, иновациите и развитието на индустрията.
Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. All Channels Communication взе престижната награда „Агенция на годината“ и също така грабна златото за „Кампания на годината“ с кампанията “Храна За Размисъл”.
Всички номинации бяха оценени от международно жури от утвърдени експерти, гарантиращи обективност и високи стандарти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН, а на самото събитие присъстваха представителите от журито Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер.
„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании на агенциите и техните клиенти. Победителите тази година определено показват размах, творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставиха следващата летва за надрагждане на възможностите на PR комуникациите в България,” споделя Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026.
Водещи на церемонията бяха Флорина Иванова и Иван Боянов, а за атмосферата и доброто настроение по време на събитието се погрижи Деси Андонова, по-позната като Деси от Phuture Shock, която подготви музикално оформление специално за BAPRA Bright Awards 2025. Главен спонсор на петнадесетото издание на наградите бе Kaufland България, а подаръците за гостите бяха предоставени от Delifideli. Списание "Мениджър" е медиен партньор на събитието.
Преди официалната церемония, в същия ден от 10 ч. се проведе и PR събитието на БАПРА – "Въздействието на PR". Модератор на събитието бе Елица Кънчева, репортер и продуцент bTV, а в дискусионните панели се включиха Димитрис Рулиас, който потопи слушателите в темата “Media and PR 2.5: The dynamic landscape and the new tech revolution”, Юрген Ганголи, който разказа за “The Power of PR 2.5: Revolutionizing Communications in the Age of Disruption” и Саймън Гебауер, който проведе дискусия на тема “PR Measured 2.5: The meaning and importance of data in PR”.
Пълният списък с победителите по категории:
PR агенция на годината:
- 
	Злато: All Channels Communication 
- 
	Сребро: Propaganda Group 
- 
	Бронз: Huts Group 
Кампания на годината:
- 
	Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 
- 
	Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group 
- 
	Бронз: 
- Избери да имаш избор, proof.
- Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics
Изгряваща звезда:
- 
	Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt 
- 
	Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group 
- 
	Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42 
Комуникация към крайни потребители:
- 
	Злато: Послушай Родопите, proof. & d:istinkt 
- 
	Сребро: 
- Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл, Interimage
- Vibe by Ariana, All Channels Communication
- Любовни билборди, proof. & Propaganda Group
- 
	Бронз: Отпусни се. Емине е тук, proof. 
Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт):
- 
	Злато: Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria, M3 Communications Group, Inc. 
- 
	Сребро: 
- Фактори(нг) за успех, Propaganda Group
- Следи от изчезване, proof. & Propaganda Group
- 
	Бронз: Един Дядо Коледа не стига, Dvrs 
Специално събитие или лансиране:
- 
	Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 
- 
	Сребро: Твоето здраве е твоя отговорност, Interimage 
- 
	Бронз: Интервюта на тъмно, All Channels Communication 
Кампания за корпоративна социална отговорност:
- 
	Злато: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt 
- 
	Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics 
- 
	Бронз: Земята не пие лекарства, V+O Communication 
Комуникации в публичния сектор:
- 
	Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 
- 
	Сребро: Тихият убиец - заедно срещу рака на дебелото черво, MSL, Saatchi&Saatchi, Zenith, Digitas, Red Lion part of Publicis Groupe Bulgaria 
- 
	Бронз: Животът няма аутокорект, Huts Group 
Инфлуенсър маркетинг кампания:
- 
	Злато: Vibe By Ariana, All Channels Communication 
- 
	Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics 
- 
	Бронз: 
- Всички знаци сочат към...VolaLaLa | Vola.bg, Propaganda Group
- Rap-A-Car, Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria
Кампания за работодателска марка:
- 
	Злато: Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria 
- 
	Сребро: Къде е шофьорът?, DNA 
- 
	Бронз: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 
Вътрешни комуникации:
- 
	Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 
- 
	Сребро: 
- Продължаваме напред с висок дух, AMI Communications
- "МЕТА" - Годишна среща на Пощенска банка, Eurobank Bulgaria AD/ BBDO Group/ Proximity Sofia
- 
	Бронз: Обединени заедно: One Movement by Allianz, Interimage 
Кризисни комуникации:
- 
	Злато: Откриване на възстановените Централни хали, V+O Communication 
- 
	Сребро: Кризата с ваучерите за храна, Paragraph 42 
- 
	Бронз: A1 Смартеница, MSL and Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria 
Дигитален PR:
- 
	Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group 
- 
	Сребро: Храна За Размисъл, All Channels Communication 
- 
	Бронз: Коледна кампания на Yettel: Истинското общуване започва, когато оставим телефона, d:istinkt 
Награда за PR иновации:
- 
	Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 
- 
	Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group 
- 
	Бронз: Победи холестерола, PR Play 
PR кампания, включваща AI или друга технология:
- 
	Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 
- 
	Сребро: Движението 2040, proof. 
ESG комуникационна кампания или проект:
- 
	Злато: Kaufland стъпи на Антарктида, V+O Communication 
- 
	Сребро: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt 
- 
	Бронз: Маршрут Е8 - Опознай Родопите, за да ги обикнеш, Tymbark Bulgaria 
Комуникационна кампания за образование и професионално развитие:
- 
	Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group 
- 
	Сребро: Образованието дава шанс на планетата: #ХраненеСмисъл, Interimage 
- 
	Бронз: Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България - 2024, MSL part of Publicis Groupe Bulgaria 
Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики:
- 
	Злато: 
- Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria
- Националното пътешествие на доброто: Ти и Lidl за по-добро утре, Interimage
- 
	Сребро: Българската конституция: ако съдим за книгата по корицата, Paragraph 42 
- 
	Бронз: "Следи от изчезване" - Велинград ALCALIA, Tymbark Bulgaria 
BAPRA поздравява всички победители и финалисти за изключителния им принос и развитие на PR и комуникационната индустрия. Работата им задава високи професионални стандарти и утвърждава България като водеща сила в комуникационния сектор.
За повече информация и пълния списък с победителите, посетете: https://bapra.bg/
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.