Победителите в BAPRA Bright Awards 2025

 Победителите в BAPRA Bright Awards 2025

Под мотото „PRоменяме се, светът също“, престижните награди на Българската асоциация на ПР агенциите – BAPRA Bright Awards 2025 за поредна година отличиха най-добрите постижения в сферата на PR-а и комуникациите. Церемонията по награждаването се проведе в хотел Hilton Sofia и събра 190 експерти от бранша, които заедно отпразнуваха отличителните PR идеи, силата на думите, иновациите и развитието на индустрията.  

Тазгодишното издание на конкурса отчете рекорден брой кандидатури – над 200 в 18 различни категории. All Channels Communication взе престижната награда „Агенция на годината“ и също така грабна златото за „Кампания на годината“ с кампанията “Храна За Размисъл”. 

Всички номинации бяха оценени от международно жури от утвърдени експерти, гарантиращи обективност и високи стандарти. Председател на журито бе Боаз Палди, главен творчески директор на Програмата за развитие на ООН, а на самото събитие присъстваха представителите от журито Димитрис Рулиас, Юрген Ганголи и Саймън Гебауер. 

„Годишните награди BAPRA Bright Awards са признание на успешните и въздействащи PR кампании на агенциите и техните  клиенти. Победителите тази година определено показват размах, творчество и въздействие, което комуникациите имат сред обществото и поставиха следващата летва за надрагждане на възможностите на PR комуникациите в България,” споделя Ива Григорова, председател на БАПРА 2024 – 2026. 

Водещи на церемонията бяха Флорина Иванова и Иван Боянов, а за атмосферата и доброто настроение по време на събитието се погрижи Деси Андонова, по-позната като Деси от Phuture Shock, която подготви музикално оформление специално за BAPRA Bright Awards 2025. Главен спонсор на петнадесетото издание на наградите бе Kaufland България, а подаръците за гостите бяха предоставени от Delifideli. Списание "Мениджър" е медиен партньор на събитието.

Преди официалната церемония, в същия ден от 10 ч. се проведе и PR събитието на БАПРА – "Въздействието на PR". Модератор на събитието бе Елица Кънчева, репортер и продуцент bTV, а в дискусионните панели се включиха Димитрис Рулиас, който потопи слушателите в темата “Media and PR 2.5: The dynamic landscape and the new tech revolution”, Юрген Ганголи, който разказа за “The Power of PR 2.5: Revolutionizing Communications in the Age of Disruption” и Саймън Гебауер, който проведе дискусия на тема “PR Measured 2.5: The meaning and importance of data in PR”. 

Пълният списък с победителите по категории: 

 PR агенция на годината:   

  • Злато: All Channels Communication 

  • Сребро: Propaganda Group 

  • Бронз: Huts Group 

Кампания на годината: 

  • Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 

  • Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group 

  • Бронз: 

- Избери да имаш избор, proof. 

- Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics 

Изгряваща звезда: 

  • Злато: Радослав Кинаев, d:istinkt 

  • Сребро: Десислава Костова, Propaganda Group 

  • Бронз: Силвия Трифонова, Paragraph 42 

Комуникация към крайни потребители: 

  • Злато: Послушай Родопите, proof. & d:istinkt 

  • Сребро:

-  Да се погрижим ли за здравето на планетата? Време е: #ХапкаСмисъл, Interimage 

- Vibe by Ariana, All Channels Communication 

- Любовни билборди, proof. & Propaganda Group 

  • Бронз: Отпусни се. Емине е тук, proof. 

Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт): 

  • Злато: Westinghouse: Shaping the Future of Nuclear Energy in Bulgaria, M3 Communications Group, Inc. 

  • Сребро: 

- Фактори(нг) за успех, Propaganda Group 

- Следи от изчезване, proof. & Propaganda Group 

  • Бронз: Един Дядо Коледа не стига, Dvrs 

Специално събитие или лансиране: 

  • Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 

  • Сребро: Твоето здраве е твоя отговорност, Interimage 

  • Бронз: Интервюта на тъмно, All Channels Communication 

Кампания за корпоративна социална отговорност: 

  • Злато: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt 

  • Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics 

  • Бронз: Земята не пие лекарства, V+O Communication 

Комуникации в публичния сектор: 

  • Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 

  • Сребро: Тихият убиец - заедно срещу рака на дебелото черво, MSL, Saatchi&Saatchi, Zenith, Digitas, Red Lion part of Publicis Groupe Bulgaria 

  • Бронз: Животът няма аутокорект, Huts Group 

Инфлуенсър маркетинг кампания: 

  • Злато: Vibe By Ariana, All Channels Communication 

  • Сребро: Olympus: Сила за новото поколение, Propaganda Group & Noble Graphics 

  • Бронз: 

- Всички знаци сочат към...VolaLaLa | Vola.bg, Propaganda Group 

- Rap-A-Car, Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria 

Кампания за работодателска марка: 

  • Злато: Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria 

  • Сребро: Къде е шофьорът?, DNA 

  • Бронз: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 

Вътрешни комуникации: 

  • Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 

  • Сребро: 

- Продължаваме напред с висок дух, AMI Communications 

- "МЕТА" - Годишна среща на Пощенска банка, Eurobank Bulgaria AD/ BBDO Group/ Proximity Sofia 

  • Бронз: Обединени заедно: One Movement by Allianz, Interimage 

Кризисни комуникации: 

  • Злато: Откриване на възстановените Централни хали, V+O Communication 

  • Сребро: Кризата с ваучерите за храна, Paragraph 42 

  • Бронз: A1 Смартеница, MSL and Saatchi&Saatchi part of Publicis Groupe Bulgaria 

Дигитален PR: 

  • Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group 

  • Сребро: Храна За Размисъл, All Channels Communication 

  • Бронз: Коледна кампания на Yettel: Истинското общуване започва, когато оставим телефона, d:istinkt 

Награда за PR иновации: 

  • Злато: Храна За Размисъл, All Channels Communication 

  • Сребро: Животът няма аутокорект, Huts Group 

  • Бронз: Победи холестерола, PR Play 

PR кампания, включваща AI или друга технология: 

  • Злато: Супер хора. Супер технологии., guts&brainsDDB 

  • Сребро: Движението 2040, proof. 

ESG комуникационна кампания или проект: 

  • Злато: Kaufland стъпи на Антарктида, V+O Communication 

  • Сребро: Yettel: Програма „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“, d:istinkt 

  • Бронз: Маршрут Е8 - Опознай Родопите, за да ги обикнеш, Tymbark Bulgaria 

Комуникационна кампания за образование и професионално развитие: 

  • Злато: Животът няма аутокорект, Huts Group 

  • Сребро: Образованието дава шанс на планетата: #ХраненеСмисъл, Interimage 

  • Бронз: Пулсът на инфлуенсър маркетинг пазара в България - 2024, MSL part of Publicis Groupe Bulgaria 

Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики: 

  • Злато:  

- Вътрешно AI състезание на Publicis 2024, Publicis Groupe Bulgaria 

- Националното пътешествие на доброто: Ти и Lidl за по-добро утре, Interimage 

  • Сребро: Българската конституция: ако съдим за книгата по корицата, Paragraph 42 

  • Бронз: "Следи от изчезване" - Велинград ALCALIA, Tymbark Bulgaria 

BAPRA поздравява всички победители и финалисти за изключителния им принос и развитие на PR и комуникационната индустрия. Работата им задава високи професионални стандарти и утвърждава България като водеща сила в комуникационния сектор.   

За повече информация и пълния списък с победителите, посетете: https://bapra.bg/  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ