Крайният срок за подаване на заявки в конкурса BAAwards 2016 се удължава

Крайният срок за подаване на заявки в конкурса BAAwards 2016 се удължава

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) удължава крайния срок за изпращане на кандидатури за участие в третото издание на конкурса BAAwards 2016. Срокът се удължава до 29 май 2016 г. (неделя), поради значителния интерес към надпреварата и за да се предостави повече време на желаещите, които не са успели да подготвят заявките си, да участват. Това съобщават от асоциацията. 

„Интересът показва, че има необходимост от такъв конкурс. Първите две издания на BAAwards постигнаха забележителни резултати, които утвърдиха конкурса като важна платформа за представяне на най-успешните практики в областта на маркетинговите комуникации у нас. През 2014 г. раздадохме 7 награди, през 2015 - 13. Тази година очакваме да са още повече“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

За наградите на БАР могат да бъдат номинирани специалисти и екипи в областта на маркетинговите комуникации, развитието на марката и рекламата, фирми, агенции, неправителствени и други организации, чиито кампании са реализирани на българския пазар през 2015 г.

Жури от утвърдени професионалисти в областта на маркетинговите комуникации ще отличи „Архитектите на промяната“ в 10 категории - „Нов продукт", „Нова услуга", „Нова корпоративна марка", „Ребрандинг на продукт", „Корпоративен ребрандинг", „Корпоративна социална отговорност", „Пускане на пазара на обновен продукт", „Продуктова иновация", „Спонсорство", „Активиране на марка".

Подробна информация за кандидатстване, критерии и процедура на оценяване може да бъде намерена на сайта на наградите. Крайният срок: неделя, 29 май, е окончателен.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ