10 от най-добрите реклами на бира - IX
Режисирана през 2010 г., тази култова телевизионна реклама е една от най-добрите на Уес Андерсън - легендарния кинотворец.
Режисьорът я създава в собствен стил за бранда бира Stella Artois под заглавието "Apartomatic", силно повлиян от ретро футуризма на американската филмова индустрия през 60-те години на 20 век. Главната героиня прилича на пораснала версия на Сузи от филма на Андерсън "В царството на пълнолунието" ("Moonrise Kingdom") от 2012 г., посочва блогът IndieWire, който представя рекламата като едина от 5-те най-добри на Андерсън.
Сюжетът е следният: момичето е поканено на гости в супермеханизирания апартамент на млад неин приятел, който се опитва да я впечатли. За малко той я оставя сама в стаята, при което тя натиска няколко от ръчките на голямо табло за управление на най-екстревагантни екстри, които гигантският хол може да предложи. И помещението оживява, показвайки най-различни скрити в стените машини, включително автоматизирана система за наливане на халба Stella Artois.
Когато собственикът се завръща в хола, той си припомня своята любов - бирата.
С тази реклама белгийската марка успя да се хареса и до днес забавлява мнозина сред мъжката аудитория в мрежата. Затова видеото е считано за едно от най-уникалните в международния маркетинг на бирени брандове, същински рекламен евъргрийн.
Това е предпоследният, девети епизод от поредицата ни "10 от най-добрите реклами на бира".
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.