10 от най-добрите реклами на бира - VIII


В началото на 2009 г. голяма част от световните марки бира се ориентираха към рекламиране чрез забавни, "вирусно" споделяни видеоклипчета в мрежата. Budlight е една от тях.

Тя спонсорира видео с продължителност над 2 минути, в което главният герой Джим Скот е влязъл в квартален магазин. Целта му? Да си купи четири бутилки Budlight. Но решава да си вземе и батерии за часовника. И, между другото, едно еротично мъжко списание. За последната покупка му се иска никой да не разбере. Жената на касата обаче отначало не схваща за какво списание става дума. След това нарежда на висок глас "да донесат на човека порно". После на опашката идва познато момиче от колежа, което вижда списанието. Тъкмо когато Джим се отправя към изхода се случва обир. Заложникът се оказва той - "мъжът с порно списанието".

Рекламата е представена за първи път през февруари 2009 г. Въпреки че не се разпространява в американския ТВ ефир, нецензурните реплики и провокативните обекти в нея са заличени. Причината е евентуалната опасност да попадне пред неподходящата аудитория от непълнолетни в интернет.

Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Наистина ли е лошо да сте „фалшиви“ на работното място?
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Цитат на деня
Египетската прокуратура отмени забраната за пътуване на активиста Аля Абдел Фатах
„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай