10 от най-добрите реклами на бира - VIII

В началото на 2009 г. голяма част от световните марки бира се ориентираха към рекламиране чрез забавни, "вирусно" споделяни видеоклипчета в мрежата. Budlight е една от тях.

Тя спонсорира видео с продължителност над 2 минути, в което главният герой Джим Скот е влязъл в квартален магазин. Целта му? Да си купи четири бутилки Budlight. Но решава да си вземе и батерии за часовника. И, между другото, едно еротично мъжко списание. За последната покупка му се иска никой да не разбере. Жената на касата обаче отначало не схваща за какво списание става дума. След това нарежда на висок глас "да донесат на човека порно". После на опашката идва познато момиче от колежа, което вижда списанието. Тъкмо когато Джим се отправя към изхода се случва обир. Заложникът се оказва той - "мъжът с порно списанието".

Рекламата е представена за първи път през февруари 2009 г. Въпреки че не се разпространява в американския ТВ ефир, нецензурните реплики и провокативните обекти в нея са заличени. Причината е евентуалната опасност да попадне пред неподходящата аудитория от непълнолетни в интернет.

Ето я и нея. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Администрацията на Тръмп обмисля да добави гражданите на 36 държави към забраната за влизане в САЩ
Защо емоционалната интелигентност е ключова за изграждането на ефективни екипи?
Премиерът Желязков: Българският модел е достатъчно стабилен, за да сме част от еврозоната