15 брилянтни реклами, които ще ви накарат да погледнете втори път
Реклама
Обновена 01:12ч., 16.05.2016
Ние вярваме, че ключът към успеха в рекламата е необичайния, творчески подход. Идеята трябва да бъде проста и кратка. Когато се вгледате в някоя реклама, не би трябвало да се нуждаете от обяснение или допълнителна информация. Единственото нещо, което трябва да си помислите, е: "Трябваше да се сетя за това!"
Екипът на Bright Side е събрал 15 забележителни с хрумванията си реклами, които ще ви накарат да ги погледнете отново.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пускат на търг шасито от болида за първа домакинска победа на Сена
Любопитно |Ако бъдещият ви телефон има собствен мозък, с който да се обучава чрез ИИ, сърдете се (или похвалете) тези учени
Технологии |Приложенията за еднократна употреба: новият технохит, зад който стои бързото и лесно ИИ програмиране
Технологии |Българският лекарски съюз с осем приоритета за истинска здравна система
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
България |Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.