15 брилянтни реклами, които ще ви накарат да погледнете втори път
Реклама
Обновена 01:12ч., 16.05.2016
Ние вярваме, че ключът към успеха в рекламата е необичайния, творчески подход. Идеята трябва да бъде проста и кратка. Когато се вгледате в някоя реклама, не би трябвало да се нуждаете от обяснение или допълнителна информация. Единственото нещо, което трябва да си помислите, е: "Трябваше да се сетя за това!"
Екипът на Bright Side е събрал 15 забележителни с хрумванията си реклами, които ще ви накарат да ги погледнете отново.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европрокуратурата с обиски в четири български града по разследване за реставрация на църкви
ЕС |
Обновена 13:55ч., 22.11.2024
Икономиката се задъхва: Европейските компании започнаха да съкращават работни места
Икономика |
Обновена 13:40ч., 22.11.2024
Акциите в Европа намаляват печалбите си, еврото се срива до двегодишно дъно
Финанси |
Обновена 13:20ч., 22.11.2024
Apple Music избра Били Айлиш за най-добрата певица за 2024 г.
Бизнес |
Обновена 13:00ч., 22.11.2024
Китай сваля визите за българи от 30 ноември
Свят |
Обновена 12:40ч., 22.11.2024
Китай обяви, че е открил огромни залежи на злато за 82,8 милиарда долара
Икономика |
Обновена 19:25ч., 21.11.2024
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за силен вятър в цялата страна
България |
Обновена 07:30ч., 22.11.2024
Статуквото срещу иновацията – уроци за „мениджъра на промяната“
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 22.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 22.11.2024
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна
Свят |
Обновена 11:41ч., 21.11.2024
На днешната дата, 22 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 22.11.2024
Ключови съвети от LinkedIn за по-голяма ефективност на видео съдържанието в кратка форма
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 22.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.