BMW с един от големите успехи в рекламата на Супербоул (видео)


Германският автомобилен бранд BMW използва историята на технологиите и интернет, за да рекламира електромобила си i3 в ефира на най-гледаното през годината рекламно време в САЩ - американската футболна лига Супербоул.

Компанията събра овации с реклама, в която припомня, че през 1994 г. никой не е знаел какво представлява интернет. Нито дори телевизионните журналисти Браянт Гъмбел и Кейти Корък. 21 години по-късно нова идея навлиза в съзнанието на хората и те опитват да я разберат - тази на електромобилите. 

Това е втората най-добра от всичките десетки скъпи реклами, излъчени в Супербоул 2015, според Business Insider. Най-добрата според авторите е тази на Budweiser с изгубения лабрадор

Ето и видеото на BMW. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
За пореден път: Десетки хиляди протестират срещу правителството в София и други градове
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Приключиха дебатите по вота на недоверие, гласуването - в четвъртък, 13:30 ч.
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми