BMW с един от големите успехи в рекламата на Супербоул (видео)


Германският автомобилен бранд BMW използва историята на технологиите и интернет, за да рекламира електромобила си i3 в ефира на най-гледаното през годината рекламно време в САЩ - американската футболна лига Супербоул.

Компанията събра овации с реклама, в която припомня, че през 1994 г. никой не е знаел какво представлява интернет. Нито дори телевизионните журналисти Браянт Гъмбел и Кейти Корък. 21 години по-късно нова идея навлиза в съзнанието на хората и те опитват да я разберат - тази на електромобилите. 

Това е втората най-добра от всичките десетки скъпи реклами, излъчени в Супербоул 2015, според Business Insider. Най-добрата според авторите е тази на Budweiser с изгубения лабрадор

Ето и видеото на BMW. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей