BMW с един от големите успехи в рекламата на Супербоул (видео)
Германският автомобилен бранд BMW използва историята на технологиите и интернет, за да рекламира електромобила си i3 в ефира на най-гледаното през годината рекламно време в САЩ - американската футболна лига Супербоул.
Компанията събра овации с реклама, в която припомня, че през 1994 г. никой не е знаел какво представлява интернет. Нито дори телевизионните журналисти Браянт Гъмбел и Кейти Корък. 21 години по-късно нова идея навлиза в съзнанието на хората и те опитват да я разберат - тази на електромобилите.
Това е втората най-добра от всичките десетки скъпи реклами, излъчени в Супербоул 2015, според Business Insider. Най-добрата според авторите е тази на Budweiser с изгубения лабрадор.
Ето и видеото на BMW.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.