BuzzFeed представя първата си телевизионна реклама
Американският информационен сайт BuzzFeed ще излъчи първата си телевизионна реклама в ефира на Супербоул 2015 на 1 февруари, съобщава Adweek.
Звезди във видеото са красиви домашни котки. Клипът е обръщение към тях от глас зад кадър, започващо със "Скъпо котенце...". Той е продължение на брандираните видео серии на BuzzFeed “Dear Kitten” в интернет, финансирани от марката котешка храна Friskies. Сериите са доста популярни в САЩ, с над 30 милиона прегледа в YouTube. Разпространяват се от миналата година.
В ТВ спота, който е пета част от поредицата, се виждат котки, учудени от поведението на стопаните си пред телевизора по време на американската футболна лига Супербоул. Рекламата, която ви представяме след текста е пълната онлайн версия - в ефира на голямата игра на САЩ ще се излъчи 30-секундна част от нея.
С това видео за първи път в Супербоул ще се рекламират едновременно две марки - BuzzFeed и Friskies, въпреки че рекламодателите са платили то да се излъчва по този начин само на местно ниво, не на национално - в няколко градове. Това означава, че ще похарчат по-малко от 4,5 млн. долара, необходими за да завъртят видеото в националния ефир на Щатите.
Рекламата е дело на BuzzFeed Motion Pictures - студиото на издателя, което прави видео съдържание за сайта му и платено съдържаание за рекламодателите.
Ето я и нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.