Carat с ново глобално ръководство
Глобалната медийна агенция Carat обяви промени в ръководството си на глобално ниво с цел да затвърди възходящия си тренд на развитие от последните пет години и да осигури ресурси за по-голям растеж.
Уил Суейн, който има над 15-годишен професионален опит на различни позиции в структури на Carat International, става глобален президент на компанията от 1 януари, 2016 година.
Досегашният глобален президент на Carat, Дъг Рей, ще се съсредоточи върху развитието на най-големия пазар – североамериканския – и ще продължи да изпълнява ролята на главен изпълнителен директор на Carat САЩ, но вече с отговорностите да задържи и увеличи двуцифрения ръст на агенцията на най-големия пазар в света, съобщават от компанията.
Под ръководството на Дъг Рей, Carat се превърна в третата по големина медийна агенция по оборот в света, според международната изследователска агенция RECMA и четвъртата по големина в САЩ. Преди три години тя заемаше седмо място на пазара. По време на мандата на Рей, Carat е обявена за Агенция на годината над 50 пъти на 15 различни пазара, като през миналия месец за пети път стана медийна агенция №1 в света по RECMA. Само през тази година, Carat USA спечели обслужването на клиенти с бюджети от близо 1.5 милиарда долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.