Cаrat отново е глобална медия агенция №1 в света

За поредна година Carat беше отличена като медия агенция №1 в света от международната изследователска агенция RECMA*. Това е петият път в последните шест доклада на агенцията, в който Carat си осигурява челното място в класацията.
Наградата е базирана на изследване, което покрива 650 агенции от 42 страни в целия свят, оценявани по 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, сила и стабилност на ръководния екип, както и ключови ресурси алокирани в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
Класацията е единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри.
Според RECMA, Carat е увеличила своите качествени параметри със 118 пункта от последния доклад на агенцията от май, 2015 г., като основен двигател за това са скорошните успехи в придобиването на нов бизнес и запазването на настоящи клиенти, както и развитието на мениджмънта и назначаването на нови таланти в мрежата на компанията.
“Много сме щастливи, че за пореден път сме обявени за глобална агенция номер едно в класацията на RECMA. Това е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера; да сме на челно място в него е ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти.”, коментира постижението Дъг Рей, глобален президент на Carat.
************
*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалния доклад на RECMA е най-важното и основополагащо изследване, правено от агенция за медийни проучвания. Тя базира своята класация на качествени показатели от 44 различни страни. Във всяка държава, медия агенции и независими играчи са оценявани на базата на 16 до 19 ключови критерии за представяне, разделени в четири категории - Комуникационни конкурси, Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топ-мениджмънта и др.), Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните активности, развитие на персонала) и Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.