Cаrat отново е глобална медия агенция №1 в света
За поредна година Carat беше отличена като медия агенция №1 в света от международната изследователска агенция RECMA*. Това е петият път в последните шест доклада на агенцията, в който Carat си осигурява челното място в класацията.
Наградата е базирана на изследване, което покрива 650 агенции от 42 страни в целия свят, оценявани по 19 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, сила и стабилност на ръководния екип, както и ключови ресурси алокирани в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.
Класацията е единственото изследване в глобален мащаб, базирано на качествени параметри.
Според RECMA, Carat е увеличила своите качествени параметри със 118 пункта от последния доклад на агенцията от май, 2015 г., като основен двигател за това са скорошните успехи в придобиването на нов бизнес и запазването на настоящи клиенти, както и развитието на мениджмънта и назначаването на нови таланти в мрежата на компанията.
“Много сме щастливи, че за пореден път сме обявени за глобална агенция номер едно в класацията на RECMA. Това е най-мащабният и пълен доклад в нашата сфера; да сме на челно място в него е ясна индикация за възможностите на нашата агенция и качеството на работа, което получават нашите клиенти.”, коментира постижението Дъг Рей, глобален президент на Carat.
************
*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалния доклад на RECMA е най-важното и основополагащо изследване, правено от агенция за медийни проучвания. Тя базира своята класация на качествени показатели от 44 различни страни. Във всяка държава, медия агенции и независими играчи са оценявани на базата на 16 до 19 ключови критерии за представяне, разделени в четири категории - Комуникационни конкурси, Моментум (ръст на клиентско портфолио, ръст на пазарен дял, нов бизнес, награди, промени в топ-мениджмънта и др.), Ресурси (географско покритие, диверсификация, процент на дигиталните активности, развитие на персонала) и Профил на клиентите (лоялност, брой големи рекламодатели, локални клиенти и т.н.).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.