Gillette разказва за жертвите на спортистите в нова реклама за Рио 2016


За да достигне най-доброто, на което е способен, човек не винаги прави красиви неща. Понякога му се налага и да стъпва в калта, да се поти... Той се бори и се мъчи, преминавайки през трудности. Но накрая, когато постигне желания резултат, усилията винаги си заслужават.

Това е посланието на този 3-минутен рекламен филм, изготвен за престоятщите Олимпийски игри в Рио де Женейро, Бразилия, от Gillette. В новата си спортна реклама брандът залага на познатата сюжетна формула, която показва усилията и жертвите на атлетите, за да достигнат международното ниво, до което са се развили, за да участват в едно голямо спортно състезание. 

Кампанията е дело на агенция Grey New York и се радва на над 4 млн. прегледа в YouTube от 13 юли насам. Участват звезди, сред които футболистът Неймар-младши от Бразилия, плувецът Нин Дзътао от Китай, велосипедистът Анди Тенант от Великобритания, американецът Аштън Итън, който има световен рекорд в десетобоя.

Саундтрак е песен на хитовата изпълнителка Sia с рап версия от Pusha T от Clipse и перкусия от Olodum - известна самба-реге група от Бразилия.  

Сред най-големите жертви на спортистите, които са показани, се включват множеството развалени връзки с половинки, болезнените алармени часовници, липсата на време за децата, тероризиращите треньори, медийната суматоха. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT