Gillette разказва за жертвите на спортистите в нова реклама за Рио 2016

За да достигне най-доброто, на което е способен, човек не винаги прави красиви неща. Понякога му се налага и да стъпва в калта, да се поти... Той се бори и се мъчи, преминавайки през трудности. Но накрая, когато постигне желания резултат, усилията винаги си заслужават.

Това е посланието на този 3-минутен рекламен филм, изготвен за престоятщите Олимпийски игри в Рио де Женейро, Бразилия, от Gillette. В новата си спортна реклама брандът залага на познатата сюжетна формула, която показва усилията и жертвите на атлетите, за да достигнат международното ниво, до което са се развили, за да участват в едно голямо спортно състезание. 

Кампанията е дело на агенция Grey New York и се радва на над 4 млн. прегледа в YouTube от 13 юли насам. Участват звезди, сред които футболистът Неймар-младши от Бразилия, плувецът Нин Дзътао от Китай, велосипедистът Анди Тенант от Великобритания, американецът Аштън Итън, който има световен рекорд в десетобоя.

Саундтрак е песен на хитовата изпълнителка Sia с рап версия от Pusha T от Clipse и перкусия от Olodum - известна самба-реге група от Бразилия.  

Сред най-големите жертви на спортистите, които са показани, се включват множеството развалени връзки с половинки, болезнените алармени часовници, липсата на време за децата, тероризиращите треньори, медийната суматоха. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ