Infiniti срещу BMW в реклама

Син предава баща си по най-болезнения възможен начин в тази едноминутна видео реклама на автомобилния бранд Infiniti, представена от онлайн изданието за маркетинг Adweek. 

Рекламна агенция Crispin Porter + Bogusky отново залага на сюжетния модел - разговор на порасналия син с баща му при звръщане у дома, но в случая добавя и предизвикателство, като внушава по деликатен начин - чрез старите снимки на бащата със сина, че бащата е карал винаги и само BMW и е верен на марката.

"Винаги си знаел, че съм различен. Никога ли не си искал да изпробваш нещо различно?", пита баща си синът. Призивът на рекламата към евентуалните нови собственици на Infiniti е "Започнете свое собствено наследство".

Съобщението на кампанията е, че Infiniti е автомобилна марка за младия модерен шофьор. С него, по данни на рекламната агенция от САЩ, брандът е направил рекорд в глобалните си продажби през 2015 г., убеждавайки хиляди млади мъже да си купят негови коли - ръстът на продажбите е бил 15% на годишна база. Стратегията продължава и през 2016 г. 

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Историческият център на Истанбул се превръща в пешеходна зона
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите