Infiniti срещу BMW в реклама


Син предава баща си по най-болезнения възможен начин в тази едноминутна видео реклама на автомобилния бранд Infiniti, представена от онлайн изданието за маркетинг Adweek. 

Рекламна агенция Crispin Porter + Bogusky отново залага на сюжетния модел - разговор на порасналия син с баща му при звръщане у дома, но в случая добавя и предизвикателство, като внушава по деликатен начин - чрез старите снимки на бащата със сина, че бащата е карал винаги и само BMW и е верен на марката.

"Винаги си знаел, че съм различен. Никога ли не си искал да изпробваш нещо различно?", пита баща си синът. Призивът на рекламата към евентуалните нови собственици на Infiniti е "Започнете свое собствено наследство".

Съобщението на кампанията е, че Infiniti е автомобилна марка за младия модерен шофьор. С него, по данни на рекламната агенция от САЩ, брандът е направил рекорд в глобалните си продажби през 2015 г., убеждавайки хиляди млади мъже да си купят негови коли - ръстът на продажбите е бил 15% на годишна база. Стратегията продължава и през 2016 г. 

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
САЩ и Украйна отчитат напредък по мирния план след преговорите в Женева
Америка на контрастите: По-богата и по-неравна от всякога
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Малайзия забранява социалните мрежи за лица под 16 години от 2026 г.