Infiniti срещу BMW в реклама


Син предава баща си по най-болезнения възможен начин в тази едноминутна видео реклама на автомобилния бранд Infiniti, представена от онлайн изданието за маркетинг Adweek. 

Рекламна агенция Crispin Porter + Bogusky отново залага на сюжетния модел - разговор на порасналия син с баща му при звръщане у дома, но в случая добавя и предизвикателство, като внушава по деликатен начин - чрез старите снимки на бащата със сина, че бащата е карал винаги и само BMW и е верен на марката.

"Винаги си знаел, че съм различен. Никога ли не си искал да изпробваш нещо различно?", пита баща си синът. Призивът на рекламата към евентуалните нови собственици на Infiniti е "Започнете свое собствено наследство".

Съобщението на кампанията е, че Infiniti е автомобилна марка за младия модерен шофьор. С него, по данни на рекламната агенция от САЩ, брандът е направил рекорд в глобалните си продажби през 2015 г., убеждавайки хиляди млади мъже да си купят негови коли - ръстът на продажбите е бил 15% на годишна база. Стратегията продължава и през 2016 г. 

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!