Jeep предизвика дискусия с рекламата си в Супербоул

Американският автомобилен бранд Jeep представи в ефира на най-скъпото рекламно време за годината в Америка - Супербоул, реклама, озаглавена "Красиви земи" (Beautiful Lands).

Видеото показва сцени с хора във всекидневната им среда в най-различни страни по света, озвучени от американската песен от 40-те години на 20 век This Land is Your Land ("Тази земя е твоя земя"). В кадрите се виждат хора в Калифорния и Ню Йорк, край Великата китайска стена и Рио де Жанейро, както и мюсюлманка, покрита с хиджаб. С тази и още две реклами компанията Fiat Chrysler се завърна в Супербоул, когато 100 млн. американци се намират едновременно пред малкия екран. 

Спотът за Jeep говори за глобалните амбиции на Chrysler да продава джиповете си в различни точки на света и да ги внедрява в ежедневието на най-разнообразни общества, посочва американското списание "Форбс".

Според английския сайт на "Ал Джазира" появата на жената с хиджаб е предизвикала недоволство сред потребители на Twitter, които ненавиждат мюсюлманите и ги асоциират с "хора, обезглавяващи други". Някои коментиращи в социалната мрежа дори отиват по-далеч в гнева си, като припомнят, че в много арабски страни на жените не се разрешава да шофират. 

В същото време рекламата се радва и на положителни отзиви. Какво ще кажете за нея? Ето я. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ