Nike представя анимиран рекламен филм за Световното по футбол


Полудели учени са създали клонирани версии на Кристиано Роналдо, Неймар, Уейн Руни, Златан Ибрахимович, Андрес Иниеста, Франк Рибери, Дейвид Луис и Том Хауард. Причината?

Футболистите хора поемат твърде много рискове на терена, докато машините преценяват шанса рискът да си заслужава с прецизността на калкулатор. Те са създадени от инженерите да не рискуват и са готови да прекършат слабите възможности на човешките си съперници с безмилостна математическа ефективност.

Това е описанието на фантастичния сюжет на новото рекламно видео на Nike за Световната купа. Клипът е анимация, която събира внимание в мрежата. Централен образ в него е Роналдо. Видеото се казва The Last Game и представя футболна битка в стила на шахмата, в която победителят определя бъдещето на световния футбол. 

Агенцията е Wieden+Kennedy, Портланд. Анимацията е в стил Pixar или „Феноменалните” (The Incredibles/2004).

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей