Nike представя анимиран рекламен филм за Световното по футбол


Полудели учени са създали клонирани версии на Кристиано Роналдо, Неймар, Уейн Руни, Златан Ибрахимович, Андрес Иниеста, Франк Рибери, Дейвид Луис и Том Хауард. Причината?

Футболистите хора поемат твърде много рискове на терена, докато машините преценяват шанса рискът да си заслужава с прецизността на калкулатор. Те са създадени от инженерите да не рискуват и са готови да прекършат слабите възможности на човешките си съперници с безмилостна математическа ефективност.

Това е описанието на фантастичния сюжет на новото рекламно видео на Nike за Световната купа. Клипът е анимация, която събира внимание в мрежата. Централен образ в него е Роналдо. Видеото се казва The Last Game и представя футболна битка в стила на шахмата, в която победителят определя бъдещето на световния футбол. 

Агенцията е Wieden+Kennedy, Портланд. Анимацията е в стил Pixar или „Феноменалните” (The Incredibles/2004).

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ