Ogilvy Group отпразнува старта на криейтив студиото &play
Ogilvy Group отпразнува създаването на своето криейтив, контент и тех студио &play. Събитието събра над 150 гости, сред които представители на най-големите компании и медийни групи в България. Ogilvy Group създава &play в отговор на нуждата и изискванията на съвременните брандове от по-големи гъвкавост, бързина и иновации в комуникационното обслужване, като съчетава дигитална криейтив агенция и продукционно студио за видео, фотографско и аудио съдържание. Голяма част от проектите се измислят и изпълняват in-house, което съкращава процесите и позволява по-голям творчески контрол върху качеството на финалния продукт. Студиото вече работи с брандове като adidas, Storytel, OSHEE и Hilton.
„Нуждите на партньорите ни постоянно се променят – това правим и ние. С &play имаме амбиция да обслужваме не само българския пазар, но и пазарите в Средна Азия“, споделя Иван Тотев, единият от двамата творчески директори на &play
„Криейтив хората в България са не по-малко талантливи или можещи от тези извън страната ни. Напротив – нуждата да бъдат адаптивни им е дала възможност да гледат на оригиналността по съвсем друг начин. В &play искаме да използваме това.“, казва Димитър С. Стефанов, другият творчески директор на &play.
Екипът на &play е съставен от 10 талантливи мултидисциплинарни специалисти – контент криейтъри, визуални артисти и режисьор, с ноухау в гейминг, технологиите, AI и web 3. Творческите директори, Иван Тотев и Димитър С. Стефанов, са работили за много от най-големите брандове в България и за международната мрежа на WPP.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.