Playboy се радва на добра реклама след промяната
Американското списание Playboy се радва на добър отзив от рекламодатели и предложения за нови партньорства, след промяната в него.
От новия му борй през март 2016 г., изданието икона на печатната медийна индустрия на САЩ и символ на еротиката в медиите, спря да показва на страницата си чисто голи модели, в опит да се адаптира към предпочитанията на модерната аудитория. Момичетата на Playboy вече са млади и по-покрити, все така привлекателни, но лишени от чистата голота и клишето на блондинката, каквато аудиторията може да види безпроблемо в снимки и клипове в интернет. Тези модели за представяне на еротиката са считани вече за присъщи на 90-те години.
Лишаването от вулгарност е опит да се ревизира медийната стратегия на Playboy, за да не се разчита вече на "събиране (на приходи) от един топящ се блок от застаряваща демография", по думите на шефа на изданието Скот Фландърс.
Промяната в десетилетната визия на Playboy очаквано предизвика любопитството на публиката. Тя се радва на известен успех сред рекламодателите, отбелязва сайтът за реклама и амркетинг Adweek. Dodge е купила рекламна линия върху снимка на модел (с която линия голотата на модела се покрива). Това се случва 25 години след последния случай, в който някоя от американските автомобилни марки - "Крайслер", "Форд" или "Дженеръл Моторс", е купувала реклама в списанието. Освен това, за първи път от Playboy са поканени да се представят на конференцията NewFronts в Ню Йорк - това ще се случи през май. На тази конференция участват продуценти на дигитално видео съдържание и медии.
"Искаме да свържем списанието със социалните мрежи, мобилно приложение и дот-ком изживяването", коментира Фландърс. Изследване за седемцифрена сума е открило, че поколението Y (на родените от 80-те години до 2000 г.) не харесва вече снимки на модели, които снимки видимо са много манипулирани с "Фотошоп", и смята традиционните за Playboy страници с шеги и комикси за отживели. Затова тези особености на изданието са премахнати.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.