Publicis Groupe Bulgariа става част от Publicis One

Publicis Groupe Bulgariа става част от Publicis One

Най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в страната - Publicis Groupe Bulgariа, обяви днес присъединяването си към Publicis One, международната комуникационна организация, която обединява под един покрив възможностите и експертизата на всички агенции от Publicis Groupe в близо 50 държави.

Групата ще продължи да развива дейностите си под името Publicis One Bulgaria, ръководена от нейния изпълнителен директор и основател Николай Неделчев.

Промяната е част от стратегията на групата да извършва мащабни мултинационални процеси и бизнес трансформация, като прилага новаторски творчески похвати чрез използването на новите технологии.

Publicis One Bulgaria обединява осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения и производство на аудиовизуални продукти. Всеки от тях ще продължи да функционира самостоятелно с цел запазването на интересите на отделните клиенти.

От началото на месец юни, Starcom Mediavest - една от водещите агенции за медийно планиране и купуване в света, ще развива дейностите си в страната също като част от Publicis One Bulgaria.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината