Saatchi & Saatchi с пет награди от фестивала Effie

Saatchi & Saatchi с пет награди от фестивала Effie

Saatchi & Saatchi с пет награди от фестивала Effie

Водещата рекламна агенция Saatchi & Saatchi триумфира като „Агенция на годината“ в тазгодишното издание на престижния рекламен фестивал "Effie България 2016“ като спечели 5 награди  - 2 златни и 3 сребърни отличия).

Saatchi & Saatchi бе отличена във всяка категория на надпреварата, с общ сбор от 34 точки, което е най-високият постиган някога резултат в историята на конкурса и изпреварвайки със значителна разлика останалите участници. На практика, всяка една от подадените 5 заявки на агенцията е отличена с награда.

Комуникационната група Publicis One Bulgaria, част от която е Saatchi&Saatchi, може да се похвали с общо 3 златни и 3 сребърни отличия.

Златните награди за Saatchi&Saatchi се присъждат за кампаниите “Ретрото е пак на мода” в категория „Стоки“ за клиент Загорка, и кампанията „Свежест“ в категория “Корпоративни Комуникации” за Lidl България.

Сребърните отличия се връчват за кампанията “Не гледаш. Изживяваш” в категория “Промоции” за телевизорите Philips на TP Vision България, кампанията “Вкусният хляб не стига цял до вкъщи“ в категория “Услуги” за Lidl България и кампанията “За да го усетиш, трябва да го видиш” в категория “Социална, Медийна, Политическа” за арт колекцията на Николай Неделчев.

“Спечелените награди и титлата “Агенция на годината” са резултат от 8 години търпение и последователност”, коментира Милин Джалалиев, управляващ партньор в Saatchi & Saatchi: “Щастливи сме от постигнатото, но сме и наясно с отговорността, която носи. Оттук нататък наша задача е да надскочим заедно с партньорите ни това ниво.”

Третото златно отличие в актива на групата се присъжда на Publicis Sofia в категория „Промоции“ за кампанията „Открий своя подарък“. За общия успех на най-голямата група за маркетингови комуникации у нас принос имат и агенциите Publicis Consultants MSLGROUP, Zenith Optimedia и Publicis Modem Cybermark. По този начин Publicis One затвърждава стратегическия интегриран подход на работа, който прилагат агенциите от Групата в предлагането на най-добрите бизнес решения за пазара.

„Изключително сме щастливи, че Publicis One Bulgaria стана най-награждаваната комуникационна група на ежегодните награди Effie, които са най-утвърденото мерило за нивото на нашата работа и добавената стойност за нашите клиети! За пореден път демонстрираме потенциала на най-важния фактор в един комуникационен процес - хората, които работят в Publicis One“ – споделя изпълнителният директор на Publicis One Николай Неделчев.

Традиционно с успехите си от последните години на наградите Effie, практиките в Publicis One се нареждат сред най-ефективните агенции в класацията на годишния Effie Effectiveness index за България.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ