Австралия се провали с реклама срещу марихуаната
В историята на маркетинга има дълга традиция на създаване на реклами, които целят да убедят младата публика колкото е грозно и глупаво да се употребяват наркотици. В тази традиция се включва цяло направление от провали на кампании, създавани с тази цел.
Австралия добавя в края на 2015 г. още един от тях, посочва Adweek. Местните власти на австралийския щат Нови Южен Уелс представиха три нови видео рекламни с идеята да внушат на тийнейждърите, че пушенето на марихуаната, включвана в категорията на леките наркотици, ги прави неадекватни и хора със забавени реакции. Също както... един гигантски ленивец. У дома, на училище и навсякъде. Мотото е "По-зле си на трева".
С тази кампания обаче Австралия постигна обратен ефект - тийнейджърите започнаха да се забавляват с рекламите и да се наричат един друг в социални мрежи "ленивци". С това рекламите се превърнаха в незабавен и класически провал, според Adweek.
Ето и клиповете, в които тийнейджърите, пушили марихуана, са представяни като ленивци.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.