Ако мъжете бяха на мястото на жените в рекламите

Телевизионните реклами често показват жените в провокативни пози и като сексуален обект, независимо какъв продукт се рекламира, дори храна. Американският сайт BuzzFeed реши да пародира това, за да накара публиката в интернет да се замисли какво всъщност внушават тези кампании. Той пресъздаде в забавно видео три от най-популярните реклами в ТВ ефира на САЩ – една на чипса Doritos, друга на щатската компания за регистрация на домейни GoDaddy и трета на веригата ресторанти за бързо хранене Hardee’s.

Първата реклама е със сюжет в стила „как да зарадваш най-много мъжа си, ако си жена”, като отговорът съдържа футбол, чипс и секс. Втората показва страстна целувка между красив рус модел и пълничък очилатко, на когото трудно толкова атрактивна жена би обърнала внимание дори за елементарен разговор. Третата е рекламна класика, в която се популяризира храна - хамбургери - със сексуални пози и изражения на жена по бански.

Резултатът с пародията на тези реклами е интересен и бързо събра повече от 2,6 милиона прегледа в YouTube. В него ролите на жените са заменени с такива на мъже, които се държат и показват по същия начин. Видеото иронизира сексистките роли в рекламата.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Голям трудов скандал: Робска експлоатацията на мигранти в лозята на Шампан влезе в съда
Кметът на "Люлин" за напускането на ПП: Висш партиен кадър ми предложи подкуп
Крехкото примирие между Израел и Иран се спазва, пратеникът на Тръмп смята преговорите с Иран за „обещаващи“
Кабинетът одобри промени в Наредбата за работното време, почивките и отпуските
Русия може да нападне НАТО в следващите пет години, предупреди Зеленски
Пети ден издирват черния леопард в Шуменското плато. Жена твърди, че животното е пресякло пътя й
Великобритания може да принуди Google да промени класиранията в търсачката и да предложи алтернативи
10 пъти се увеличават таксите по молби за българско гражданство