Кой взе наградите на БАР
На официална церемония в столичния хотел Хилтън Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи тазгодишните си награди за постижения в областта на маркетинговите комуникации - BAAwards 2015
В конкурса "Наградите на БАР 2015" се състезаваха 30 проекта, представени от 19 компании. На церемонията бяха връчени 13 награди в 7 категории. Категориите бяха "Нов продукт", "Корпоративен ребрандинг", "Корпоративна социална отговорност", "Релансиране на продукт", "Продуктова иновация", "Спонсорство и активиране на марка".
7 от наградите бяха за екипни постижения, а 6 отличиха индивидуален принос (4 на старши и 2 на младши маркетингови специалисти). С награди си тръгнаха представители на Coca-Cola, Белла, Unilever, Данон Сердика, Санофи-Авентис, Мобилтел, Пощенска банка, Загорка, Актавис и Тойота.
Светлана Димитрова от Coca-Cola Company България получи награда за старши маркетингов специалист в категорията "Нов продукт", за кампанията "Стартиране на Cappy Pulpy в България". Елиза Грънчарова получи приз за старши маркетингов специалист в категорията "Корпоративна социална отговорност", за кампанията "Заедно за по-добро образование". Coca-Cola Company България взе и още една награда на БАР - за най-добър маркетингов екип в категорията "Корпоративна социална отговорност“ за кампанията "Купата на Coca-Cola".
Денислав Георгиев от Белла България беше отличен като младши маркетингов специалист в категория "Продуктова иновация" за кампанията “Leki Don Grill”. Белла България получи и награда на БАР за най-добър маркетингов екип в категория "Спонсорство" за кампанията "Национално турне на “Комиците” – “Смях Народен”.
Илина Ангелова от Unilever стана "агент на промяната“, с награда в категория "Продуктова иновация - най-добър старши маркетингов специалист". Призът й беше връчен за кампанията “Въвеждане на пазара на Калиакра с вкус на масло – първият маргарин в България с вкус на масло”.
Индивидуални награди на БАР получиха още Елена Петрова от Данон Сердика, в категория "Активиране на марка – най-добър младши маркетингов специалист“, за кампанията “ДЗП минава всякакви граници", и Валентина Белчева от Санофи-Авентис, в категория "Активиране на марка – най-добър старши маркетингов специалист" за кампанията “Върни баланса в ежедневието си”.
Екипни награди на БАР бяха връчени на Мобилтел България в категория "Корпоративен ребрандинг“ за кампанията “М-Тел: “Ти водиш: Кампания по репозициониране на марката”, и на Загорка в категория "Нов продукт" за кампанията “Загорка Maxx – Всяко време е време за нещо специално”.
Бяха отличени още и маркетинговите екипи на Пощенска банка - за кампанията „Спестовен жилищен кредит“, и Актавис - за кампанията “ПарацетаМакс сашета – иновативният парацетамол”. Маркетинговият екип на "Тойота Балканс" грабна награда в категория "Активиране на марка", за кампанията “С Toyota UpGrade получаваш повече”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.