Видео кампания разкрива злия език в интернет коментарите към жени спортни журналисти

Тази смущаваща и дори болезнена за гледане и слушане видео кампания на продуцентска къща One Tree Forest Films от Чикаго получи престижна награда Clio Sports Award в Ню Йорк преди дни за ефективност в спортния маркетинг. Кампанията разкрива труден за приемане проблем - грозния език на злонамерени мъже, които коментират в интернет поведението и работата на жени спортни журналисти от САЩ. В случая журналистите са Сара Спейн и Джули ДиКаро. 

Няколко представители на силния пол са помолени да четат на двете журналистки на глас лошите коментари от хора - спортни фенове, които изливат озлоблението си и други скрити проблеми в интернет, включително в Twitter, срещу двете жени. В написаното проличава отвратителното отношение към Сара и Джули, основано предимно на факта, че те са жени в спортната журналистика. На четящите мъже им става все по-трудно да изкрекат на глас написаното с лека ръка, вероятно то би било изречено много трудно и от самите хора, които са го написали. 

Посланието на кампанията е "Не бихме им го казали в очите, затова нека не го пишем (в интернет)". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
Зам.-министър Барбалов: Очакваният спад в българския износ за САЩ заради новите мита е около 32,8%
Китай пуска най-нова версия на maglev-влак със 600 км/ч
Италия започва строителството на най-дългия висящ мост в света и „мечта на Берлускони“