Видео кампания разкрива злия език в интернет коментарите към жени спортни журналисти

Тази смущаваща и дори болезнена за гледане и слушане видео кампания на продуцентска къща One Tree Forest Films от Чикаго получи престижна награда Clio Sports Award в Ню Йорк преди дни за ефективност в спортния маркетинг. Кампанията разкрива труден за приемане проблем - грозния език на злонамерени мъже, които коментират в интернет поведението и работата на жени спортни журналисти от САЩ. В случая журналистите са Сара Спейн и Джули ДиКаро. 

Няколко представители на силния пол са помолени да четат на двете журналистки на глас лошите коментари от хора - спортни фенове, които изливат озлоблението си и други скрити проблеми в интернет, включително в Twitter, срещу двете жени. В написаното проличава отвратителното отношение към Сара и Джули, основано предимно на факта, че те са жени в спортната журналистика. На четящите мъже им става все по-трудно да изкрекат на глас написаното с лека ръка, вероятно то би било изречено много трудно и от самите хора, които са го написали. 

Посланието на кампанията е "Не бихме им го казали в очите, затова нека не го пишем (в интернет)". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Президентът Радев пристигна в Казахстан