Видео кампания разкрива злия език в интернет коментарите към жени спортни журналисти

Тази смущаваща и дори болезнена за гледане и слушане видео кампания на продуцентска къща One Tree Forest Films от Чикаго получи престижна награда Clio Sports Award в Ню Йорк преди дни за ефективност в спортния маркетинг. Кампанията разкрива труден за приемане проблем - грозния език на злонамерени мъже, които коментират в интернет поведението и работата на жени спортни журналисти от САЩ. В случая журналистите са Сара Спейн и Джули ДиКаро. 

Няколко представители на силния пол са помолени да четат на двете журналистки на глас лошите коментари от хора - спортни фенове, които изливат озлоблението си и други скрити проблеми в интернет, включително в Twitter, срещу двете жени. В написаното проличава отвратителното отношение към Сара и Джули, основано предимно на факта, че те са жени в спортната журналистика. На четящите мъже им става все по-трудно да изкрекат на глас написаното с лека ръка, вероятно то би било изречено много трудно и от самите хора, които са го написали. 

Посланието на кампанията е "Не бихме им го казали в очите, затова нека не го пишем (в интернет)". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават