Двама нови творчески директори в All Channels

Двама нови творчески директори в All Channels

Двама нови творчески директори представи All Channels Advertising – Радостин Христов –  Асоцииран творчески директор с фокус върху кампании в ПР, БТЛ и събития, и Калоян Зарков - Асоцииран творчески директор с профил “дигитални кампании”.

„Като асоциирани творчески директори, Радо и Калоян ще се грижат и подсилват високото ниво на кампаниите на групата – както като творчески идеи, така и като изпълнение”, споделя Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director на групата.

“Само за изминалата година Калоян и Радо бяха в основата на множество спечелени комуникационни проекти, сред които конкурсите за DHL, ДЗИ, брандовете на Загорка АД – Столично и Амстел, фондацията „Заедно в час“, като реализираха и някои от най-значимите и награждавани кампании на агенцията“, допълва той.

 

Двамата асоциирани творчески директори ще запазят фокуса на работата си в сърцето на рекламната агенция, като същевременно ще развиват екипите и на останалите звена на групата.

 

В портфолиото на Радостин Христов са реализирани и награждавани кампании по множество международни клиенти – Райфайзенбанк, Avon - „Говори открито срещу домашното насилие”, Уницеф – „Да направим невидимото видимо“, Столично, Фанта, DHL.

 

Радостин е с над 18 годишен опит в областта на рекламата като арт директор в агенции като Нова Продъкшън, ДеКони Адвертайзинг, МАГ Адвертайзинг, Дизайн борд и др. и е работил за клиенти и компании като Lidl, Loreal, Carefour, Nestle, Maggi и др.

 

Калоян Зарков е част от All Channels от 6 години, през които е реализирал кампании за клиенти от ранга на Райфайзенбанк, Nestle, Mtel, Discovery, Philips, Загорка, Coca-Cola. Преди присъединяването към екипа на All Channels, Калоян е работил за Grey Advertising с клиенти като P&G, Unicredit Bulbank, Nokia и др.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ