Дейвид Финчър режисира есенната кампания на GAP (видео)
От тази есен модната марка GAP си поставя за цел да създаде световен интерес към себе си с изчистена от цветове и детайли модна линия.
Ето защо, за да рекламира моделите си, тя неслучайно избра един от най-известните режисьори в света с уникален почерк – Дейвид Финчър („Пришълецът 3“, „Седем“, „Играта“, „Боен клуб“). Той засне за нея есенна рекламна кампания в черно-бели кадри.
Финчър разказва за GAP в много кратка телевизионна реклама енигматични истории по артистичен, кинематографичен начин. Спотовете, изработени от него за бранда, са четири на брой, посочва Adweek. Създадени са съвместно с една от най-известните рекламни агенции в САЩ – Wieden + Kennedy. По-точно от нейния клон в Ню Йорк.
Кампанията е озаглавена „Обличай се нормално“ (Dress Normal). Тя бе представена вчера онлайн. Сюжетите й разказват за влюбени в партньора или в дрехите си мъже и жени. Посланията са „Обличай се, сякаш никой не те гледа“, „Простички дрехи за теб, за усложнение“, „Униформата на бунтарството и конформизма“.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.