Една луда реклама на бира, заснета изцяло под вода (видео)

Да създадеш видео реклама само по себе си е доста трудно начинание. Какво остава за заснемането на реклама под вода?

Една бразилска рекламна агенция реши, че това не е невъзможно. Тя бе достатъчно смела да експериментира. Резултатът е впечатляващ. Представя го Adweek. 

Агенцията е F/Nazca Saatchi & Saatchi, а спотът, който тя създава, рекламира марката бира Skol Beats. Идеята се родила „много лесно“, според авторите - бутилката на бирата е тъмно синя, затова било най-добре да се заснеме нейна реклама под вода. 

Създаването на 60-секундния „луд“ и атрактивен спот без еквивалент обаче съвсем не е било лесно. От сценичния дизайн и осветлението до работата с камерите – криейтив екипът е бил изправен пред сериозно предизвикателство.

Кадрите са озвучени от хаус музика. Сюжетът е на тема подводно денс парти. Агенцията е снимала в специално създаден басейн в провинция Ибирапуера в Сао Пауло. Съоръжението е било с дълбочина 4,5 метра. Предметите на дъното му са били закотвени. Режисьорът Джонатан Гурвит разказва, че е използвал обикновена камера със специална приставка за подводно снимане, както и водоустойчиви LED светлини, диско прожектори и допълнителна защита и за тях. 

Водолази с кислородни маски са били постоянно разположени извън рамката на басейна, готови да помогнат на актьорите и да им дадат въздух. „Имахме много хора, потопени под водата едновременно, много надълбоко, и всеки със своята тежест на тялото трябваше да се движи, да танцува, без да се издига на повърхността“, коментира режисьорът. Той е комуникрал с изпълнителите чрез технология, която се ползва от треньорите на отборите по синхронно плуване –  вид акустичен говорител. 

Ето и видеото. Забавно, нали? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ