Една от най-вдъхновяващите реклами на 2014 г.

Една от 10-те най-добри реклами на 2014 г., според Adweek, е това вдъхновяващо видео за американския бранд спортно облекло и аксесоари Under Armour, дело на агенция Droga5 от САЩ.

Целевата група на кампанията са жените. Целта е те да бъдат вдъхновени от историята на главната героиня - красивата и силна Мисти Коупланд - солистка на Американския балетен театър. Когато била малка, тя получила писмо, в което се казвало "Уважаема г-це кандидат, благодарим за молбата ви за участие в нашата балетна академия. За съжаление не сте приета... - нямате подходящо тяло за балета. Освен това на възраст от 13 години сте твърде голяма, за да бъде обмислена кандидатурата ви".

В кадрите може да видите Мисти днес. Рекламата се разпространява под мотото "I Will What I Want".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца