Една от най-вдъхновяващите реклами на 2014 г.
Една от 10-те най-добри реклами на 2014 г., според Adweek, е това вдъхновяващо видео за американския бранд спортно облекло и аксесоари Under Armour, дело на агенция Droga5 от САЩ.
Целевата група на кампанията са жените. Целта е те да бъдат вдъхновени от историята на главната героиня - красивата и силна Мисти Коупланд - солистка на Американския балетен театър. Когато била малка, тя получила писмо, в което се казвало "Уважаема г-це кандидат, благодарим за молбата ви за участие в нашата балетна академия. За съжаление не сте приета... - нямате подходящо тяло за балета. Освен това на възраст от 13 години сте твърде голяма, за да бъде обмислена кандидатурата ви".
В кадрите може да видите Мисти днес. Рекламата се разпространява под мотото "I Will What I Want".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кризата продължава: Nissan ще съкрати още над 10 000 работни места в световен мащаб
Компании |Проблемите с Moet Hennessy поставят на изпитание качествата на Александър Арно
Компании |Жечо Станков: Либерализацията би изложила битовите потребители на високите пазарни цени на тока
Енергетика |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |ПП-ДБ внася искане за изслушване в Народното събрание по темата "Боташ"
Политика |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |Светът на парите: Неизбежен ли е възходът на еврото?
Финанси |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |

Коментари
Няма въведени кометари.