Една от най-страхотните рекламни кампании на годината
"Рекламното изкуство не може да бъде по-деликатно", посочва Adweek. "Това е една от най-страхотните рекламни кампании на годината", отбелязва в заглавие Business Insider.
Рекламната инициатива, която събира внимание и отлични отзиви, е изработена за марката японско уиски Suntory. Кампанията е дело на агенция TBWA\Hakuhodo и заслужава признание за това, че в кадри показва създаването на изключително красиви форми от лед, толкова фини и малки, че да се поберат в чаша уиски.
Как е възможно? Агенцията използва CNC рутер и технически процес, който е вид "обърнато" 3D принтиране. Ледените блокчета, които показва, са направени в сложната форма на световноизвестни туристически забележителности като Статуята на свободата, Големия сфинкс в Гиза. Има и лед като Батман, както и във формата на статуетките на лъв, които се дават като награда на най-добрите реклами по света на най-престижното международно събитие за креативност - годишния рекламен фестивал в Кан, Франция. Случайност?
Миуако Фуджиуара от агенция TBWA\Hakuhodo обяснява, че ледчетата са били произведени в помещение с температура от минус 7 градуса. Там била заснета рекламата. Криейтив екипът на агенцията наскоро спечели награда за "най-страхотна кампания на 2014 г.".
Ето как изглеждат някои от най-впечатляващите ледени блокчета, изработени за уискито, а най-долу може да гледате и видео рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.