Една от най-успешните марки на Олимпиадата - Under Armour


"Женският олимпийски отбор на Америка от Олимпиадата в Рио това лято е достатъчно силен да изнесе на плещите си цяла нация, макар и да е съставен от млади грации".

Това посочва в рекламата си Under Armour - компанията за спортно облекло от САЩ. Отборът е нейно рекламно лице в рекламна кампания, заедно с друга, която тя представи за Олимпийските игри, с участието на звездата на Състезанието в Рио 2016, Големия, Рекордьора - златния плувец Майкъл Фелпс. Плувецът и гимнастичките са звездите в две популярни реклами на бранда, с изработката на които той печели сериозно внимание в хода на тазгодишната Олимпиада, посочват международни маркетингови наблюдатели.

Видеоклиповете с гимнастичките и Фелпс са две от 10-те реклами, събрали най-голямо внимание в света в хода на Олимпиадата, посочи Business Insider. 

Кампанията с гимнастичките се разпространява под хаштаговете  #RuleYourself и #IWILL.Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат