Една от най-успешните марки на Олимпиадата - Under Armour
"Женският олимпийски отбор на Америка от Олимпиадата в Рио това лято е достатъчно силен да изнесе на плещите си цяла нация, макар и да е съставен от млади грации".
Това посочва в рекламата си Under Armour - компанията за спортно облекло от САЩ. Отборът е нейно рекламно лице в рекламна кампания, заедно с друга, която тя представи за Олимпийските игри, с участието на звездата на Състезанието в Рио 2016, Големия, Рекордьора - златния плувец Майкъл Фелпс. Плувецът и гимнастичките са звездите в две популярни реклами на бранда, с изработката на които той печели сериозно внимание в хода на тазгодишната Олимпиада, посочват международни маркетингови наблюдатели.
Видеоклиповете с гимнастичките и Фелпс са две от 10-те реклами, събрали най-голямо внимание в света в хода на Олимпиадата, посочи Business Insider.
Кампанията с гимнастичките се разпространява под хаштаговете #RuleYourself и #IWILL.Вижте!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.