Една от най-успешните марки на Олимпиадата - Under Armour

"Женският олимпийски отбор на Америка от Олимпиадата в Рио това лято е достатъчно силен да изнесе на плещите си цяла нация, макар и да е съставен от млади грации".

Това посочва в рекламата си Under Armour - компанията за спортно облекло от САЩ. Отборът е нейно рекламно лице в рекламна кампания, заедно с друга, която тя представи за Олимпийските игри, с участието на звездата на Състезанието в Рио 2016, Големия, Рекордьора - златния плувец Майкъл Фелпс. Плувецът и гимнастичките са звездите в две популярни реклами на бранда, с изработката на които той печели сериозно внимание в хода на тазгодишната Олимпиада, посочват международни маркетингови наблюдатели.

Видеоклиповете с гимнастичките и Фелпс са две от 10-те реклами, събрали най-голямо внимание в света в хода на Олимпиадата, посочи Business Insider. 

Кампанията с гимнастичките се разпространява под хаштаговете  #RuleYourself и #IWILL.Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите