Едно рекламно видео, което се получи от 22-ия път

Лондонската агенция Crispin Porter+Bogusky направи рекламен клип за турския авиопревозвач Turkish Airlines с участието на баскетболните звезди от Евролигата Шоун Джеймс, Кайл Хайнс, Робин Бензинг и Серхио Родригес.  

Заснемането на видеото е било истинско предизвикателство, защото идеята била 12 играчи в него, от които четирима са баскетболни професионалисти, да си подадат по ефектен начин топката така, че да вкарат кош над водата на басейн. Целта се получила от 22-ия път, обяснява пред Adweek изпълнителният продуцент от агенцията Роб Стайнър, който преброил 22 дубъла в заснемането. Всичко трябвало да бъде заснето само за 4 часа, защото след това баскетболните звезди имали тренировки и мачове. И все пак нещата станали както трябва. 

Резултат е този 30-секунден спот, в който се вижда „епично асистиране преди отбелязване на точка”, заснето в басейн в Мадрид. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Езеро от разтопена се вода създава пукнатини в леда на Гренландия
Въпросите, които ще ви помогнат да намерите житейската си цел
Времето: Слънчево със следобедни валежи на места на северозапад и югоизток
Принц Уилям и семейството му ще се преместят в нов дом в Уиндзор
Цените на основни хранителни продукти продължават да се повишават и тази седмица
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО