Едно рекламно видео, което се получи от 22-ия път

Лондонската агенция Crispin Porter+Bogusky направи рекламен клип за турския авиопревозвач Turkish Airlines с участието на баскетболните звезди от Евролигата Шоун Джеймс, Кайл Хайнс, Робин Бензинг и Серхио Родригес.  

Заснемането на видеото е било истинско предизвикателство, защото идеята била 12 играчи в него, от които четирима са баскетболни професионалисти, да си подадат по ефектен начин топката така, че да вкарат кош над водата на басейн. Целта се получила от 22-ия път, обяснява пред Adweek изпълнителният продуцент от агенцията Роб Стайнър, който преброил 22 дубъла в заснемането. Всичко трябвало да бъде заснето само за 4 часа, защото след това баскетболните звезди имали тренировки и мачове. И все пак нещата станали както трябва. 

Резултат е този 30-секунден спот, в който се вижда „епично асистиране преди отбелязване на точка”, заснето в басейн в Мадрид. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп