Експеримент с хипноза в реклама на IKEA

В необичайна рекламна инициатива шведският гигант за обзавеждане IKEA представи видео, в което показва експеримент с хипноза.

Идеята е на агенция Forsman & Bodenfors в Стокхолм, която е автор и на една от най-успешните реклами в последните години – тази с епичния шпагат на Жан-Клод Ван Дам за камионите на Volvo. Това посочва campaignlive.co.uk.

IKEA нае за спота известния в Америка хипнотизатор Джъстин Транз. Той има в биографията си над 6000 представления на сцена в Лас Вегас. В рекламата се вижда как Транз поставя под хипноза млада двойка мъж и жена и я кара да си представя притеснителни семейни ситуации от далечното бъдеще, свързани с дъщеря им. Помагат актьори, които се представят за бъдещите членове на семейството на двойката, включително за порасналата дъщеря. Експериментът се развива в магазин на IKEA. Според сайта Mediabistro хипнозата на двамата е „доста неубедителна“.

Шведската реклама се показва с цел да изтъкне условията за обзавеждане на баня и спалня, предложени в новия каталог на IKEA, който излиза тази есен.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания