Експеримент с хипноза в реклама на IKEA

В необичайна рекламна инициатива шведският гигант за обзавеждане IKEA представи видео, в което показва експеримент с хипноза.

Идеята е на агенция Forsman & Bodenfors в Стокхолм, която е автор и на една от най-успешните реклами в последните години – тази с епичния шпагат на Жан-Клод Ван Дам за камионите на Volvo. Това посочва campaignlive.co.uk.

IKEA нае за спота известния в Америка хипнотизатор Джъстин Транз. Той има в биографията си над 6000 представления на сцена в Лас Вегас. В рекламата се вижда как Транз поставя под хипноза млада двойка мъж и жена и я кара да си представя притеснителни семейни ситуации от далечното бъдеще, свързани с дъщеря им. Помагат актьори, които се представят за бъдещите членове на семейството на двойката, включително за порасналата дъщеря. Експериментът се развива в магазин на IKEA. Според сайта Mediabistro хипнозата на двамата е „доста неубедителна“.

Шведската реклама се показва с цел да изтъкне условията за обзавеждане на баня и спалня, предложени в новия каталог на IKEA, който излиза тази есен.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Времето във вторник: Слънчево и леко ветровито
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители