Експеримент с хипноза в реклама на IKEA

В необичайна рекламна инициатива шведският гигант за обзавеждане IKEA представи видео, в което показва експеримент с хипноза.

Идеята е на агенция Forsman & Bodenfors в Стокхолм, която е автор и на една от най-успешните реклами в последните години – тази с епичния шпагат на Жан-Клод Ван Дам за камионите на Volvo. Това посочва campaignlive.co.uk.

IKEA нае за спота известния в Америка хипнотизатор Джъстин Транз. Той има в биографията си над 6000 представления на сцена в Лас Вегас. В рекламата се вижда как Транз поставя под хипноза млада двойка мъж и жена и я кара да си представя притеснителни семейни ситуации от далечното бъдеще, свързани с дъщеря им. Помагат актьори, които се представят за бъдещите членове на семейството на двойката, включително за порасналата дъщеря. Експериментът се развива в магазин на IKEA. Според сайта Mediabistro хипнозата на двамата е „доста неубедителна“.

Шведската реклама се показва с цел да изтъкне условията за обзавеждане на баня и спалня, предложени в новия каталог на IKEA, който излиза тази есен.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 28 октомври до 3 ноември
При 88,09% обработени протоколи: 9 формации влизат в новия парламент
Данните от 99% паралелно преброяване на Алфа Рисърч: ПП-ДБ затвърждават втората позиция
Първи данни от екзит пол: ГЕРБ-СДС печели парламентарните избори с двуцифрена преднина. Спор за 2-то и 4-то място
Тест: Кариерист, предприемач или тесен специалист?
ПП-ДБ постави две условия за започване на разговори
Магичните съставки на успешния екип
Тошко Йорданов: "Има такъв народ" се представи изключително стабилно, на тези избори бележим ръст