Ето как Heinz ще рекламира в тазгодишния Супербоул (видео)


За трети път известната марка кетчуп Heinz  се включва в Шампионската лига на рекламите - финала на Супербоул в Щатите, по време на който традиционно е най-скъпото рекламно време за годината в ТВ ефира на САЩ. Над 100 милиона американци се събират едновременно пред малкия екран, за да гледат Супербоул. 

Рекламната премиера на Heinz за 2016 г. е сюжет, в който доминират симпатични бягащи дакели. Също както KIA, тя използва присъствието на четириноги любимци в кампанията си за Супербоул 2016. "Опитахме да открием нещо простичко, визуално и забавно за комуникиране...", посочва Анселмо Рамос, криейтив директор на агенцията автор на рекламата на Heinz - агенция David в Маями. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
Математиката на отлагането
Партията на датския премиер загуби Копенхаген за първи път след повече от век