Ето как Heinz ще рекламира в тазгодишния Супербоул (видео)

За трети път известната марка кетчуп Heinz  се включва в Шампионската лига на рекламите - финала на Супербоул в Щатите, по време на който традиционно е най-скъпото рекламно време за годината в ТВ ефира на САЩ. Над 100 милиона американци се събират едновременно пред малкия екран, за да гледат Супербоул. 

Рекламната премиера на Heinz за 2016 г. е сюжет, в който доминират симпатични бягащи дакели. Също както KIA, тя използва присъствието на четириноги любимци в кампанията си за Супербоул 2016. "Опитахме да открием нещо простичко, визуално и забавно за комуникиране...", посочва Анселмо Рамос, криейтив директор на агенцията автор на рекламата на Heinz - агенция David в Маями. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София