Ето как Heinz ще рекламира в тазгодишния Супербоул (видео)
За трети път известната марка кетчуп Heinz се включва в Шампионската лига на рекламите - финала на Супербоул в Щатите, по време на който традиционно е най-скъпото рекламно време за годината в ТВ ефира на САЩ. Над 100 милиона американци се събират едновременно пред малкия екран, за да гледат Супербоул.
Рекламната премиера на Heinz за 2016 г. е сюжет, в който доминират симпатични бягащи дакели. Също както KIA, тя използва присъствието на четириноги любимци в кампанията си за Супербоул 2016. "Опитахме да открием нещо простичко, визуално и забавно за комуникиране...", посочва Анселмо Рамос, криейтив директор на агенцията автор на рекламата на Heinz - агенция David в Маями.
Ето и видеото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Компанията на Уорън Бъфет купува за 10 млрд. долара нефтения бизнес на Occidental Petroleum
Компании |Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство
Икономика | Advertorial |Политическите коментари на идеята на Борисов за закриване на ДАИ
Политика |САЩ разрешиха на южнокорейски компании да използват визи B-1 за инвестиционни проекти
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.