Ефектен билборд на козметика за коса оживява в шведското метро (видео)


Шведската рекламна агенция Akestam Holst събира овации в света на маркетинга с иновативен билборд, поставен в метростанция. На билборда е изобразена жена, чиято красива дълга коса изненадващо за очакващите метровлака се развява всеки път, когато той дойде, сякаш оживява от създадения от него вятър.

Идеята е простичка и страхотна, смятат наблюдателите от Adweek. Забавният дигитален борд разполага с технология, която разпознава кога влакът влиза в станцията. Тогава показва как уж косата на жената се развява. Ефектът размива границата между реклама и околна среда.

Билбордът рекламира козметичната серия продукти за коса Apolosophy на шведската Apotek Hjärtat. Трикът бил платен от рекламодателя само за ден, но толкова се харесал, че бил оставен да работи още пет дни от шведската компания Clear Channel, чиито билбордове предлагат метрореклама. Компанията преценила, че той показва колко идейно може да се използва пространството за реклама, което тя осигурява.

Видеото тук ще ви покаже как точно изглежда той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Полша иска собствена стена от дронове, за да противодейства на руската заплаха