За хората и социалните мрежи (видео)


"Какво и да правите, спрете за 2 минути и вижте това видео!", призоваха преди ден колегите от "Обекти", и с право. Coca-Cola го представи като реклама с ценно послание да се завърнем към реалността и да откъснем поглед от непрестанното следене на социалните медии, с което предизвика "вирусен" ефект на споделяне в мрежата. 

Кампанията получава висока оценка от маркетинг наблюдателите на Business Insider, защото без да е назидателна, ни кара да се запитаме как прекарваме часовете и дните на безценния си живот, какво ни вземат и какво ни дават технологиите. Прави го, като представя идеята за "червена фуния", своеобразен предпазител за глава, който възпира хората да забиват надолу поглед към мобилното устройство и ги кара да гледат само наоколо и нагоре. Към света. 

Видеото е отразено от всички водещи онлайн маркетинг медии. Не можем да го пропуснем и ние. Идейно е, малко философско, докосва се до поне милиард души, колкото има във Facebook, има чувство за елегантна ирония и носи позитивнa препоръка да се радваме на живота, типично по Coca-Cola.

Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Цитат на деня
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон