За хората и социалните мрежи (видео)
"Какво и да правите, спрете за 2 минути и вижте това видео!", призоваха преди ден колегите от "Обекти", и с право. Coca-Cola го представи като реклама с ценно послание да се завърнем към реалността и да откъснем поглед от непрестанното следене на социалните медии, с което предизвика "вирусен" ефект на споделяне в мрежата.
Кампанията получава висока оценка от маркетинг наблюдателите на Business Insider, защото без да е назидателна, ни кара да се запитаме как прекарваме часовете и дните на безценния си живот, какво ни вземат и какво ни дават технологиите. Прави го, като представя идеята за "червена фуния", своеобразен предпазител за глава, който възпира хората да забиват надолу поглед към мобилното устройство и ги кара да гледат само наоколо и нагоре. Към света.
Видеото е отразено от всички водещи онлайн маркетинг медии. Не можем да го пропуснем и ние. Идейно е, малко философско, докосва се до поне милиард души, колкото има във Facebook, има чувство за елегантна ирония и носи позитивнa препоръка да се радваме на живота, типично по Coca-Cola.
Ето го и него.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.