Какво бихте казали на Ерик Шмид, ако се озовете с него в асансьора?
Бизнес идеите се продават в крачка. Някои от най-страхотните си професионални контакти човек може да направи извън официалните срещи в офиса. Например, ако се озове в асансьора с подходящата личност.
Когато този момент настъпи, обаче, ще бъдете ли готови за интересен разговор? Ще бъдете ли достатъчно информирани?
Това пита новата рекламна кампания на британското списание "Икономист". В центъра й стои телевизионен спот от половин минута с участието на не кого да е от света на глобалния бизнес - Ерик Шмид, изпълнителният председател на Google.
Видеото ще бъде излъчвано в ефира на американския канал CNBC в Европа и Азия, посочва Business Insider.
С този ТВ спот "Икономист" репликира пред модерната публика сюжета на прочутата си реклама от 1996 г. с участието на Хенри Кисинджър, съобщава Marketing Week. Целта е брандът да се издигне със звездното присъствие на Шмид, да се изтъкне пред умните читатели важността на това да си ежедневно добре подготвен за интелигентен разговор и да бъдат спечелени повече хора за абонамент.
Ето и видеото. Какво бихте казали на Ерик Шмид, ако се озовете с него в асансьора? Десетки съвети са изписани от бизнес изданията по темата "Научи се да презентираш идеята си в рамките на едно пътуване от 5 етажа".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.