Какво бихте казали на Ерик Шмид, ако се озовете с него в асансьора?

Бизнес идеите се продават в крачка. Някои от най-страхотните си професионални контакти човек може да направи извън официалните срещи в офиса. Например, ако се озове в асансьора с подходящата личност.

Когато този момент настъпи, обаче, ще бъдете ли готови за интересен разговор? Ще бъдете ли достатъчно информирани? 

Това пита новата рекламна кампания на британското списание "Икономист". В центъра й стои телевизионен спот от половин минута с участието на не кого да е от света на глобалния бизнес - Ерик Шмид, изпълнителният председател на Google.

Видеото ще бъде излъчвано в ефира на американския канал CNBC в Европа и Азия, посочва Business Insider. 

С този ТВ спот "Икономист" репликира пред модерната публика сюжета на прочутата си реклама от 1996 г. с участието на Хенри Кисинджър, съобщава Marketing Week. Целта е брандът да се издигне със звездното присъствие на Шмид, да се изтъкне пред умните читатели важността на това да си ежедневно добре подготвен за интелигентен разговор и да бъдат спечелени повече хора за абонамент. 

Ето и видеото. Какво бихте казали на Ерик Шмид, ако се озовете с него в асансьора? Десетки съвети са изписани от бизнес изданията по темата "Научи се да презентираш идеята си в рамките на едно пътуване от 5 етажа". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ