Кейтлин Дженър е новото рекламно лице на H&M

Кейтлин Дженър е новото рекламно лице на H&M

Една от най-популярните личности в света, преминала през операция за смяна на пола - Кейтлин Дженър, или някогашния Брус Дженър - американски лекоатлет и телевизионна звезда, ще представя облекло на модната марка H&M. Компанията ангажира Дженър за рекламно лице на спортната й линия Fortunereports. 

Според изявление, цитирано от "Форчън", Дженър не е била наета за ново лице в рекламата на H&M, защото е считана за трансджендър икона, а заради историята й на уважаван атлет. От H&M споделиха в Instagram снимка с коментар, че още ще бъде излъчено от кампанията, и определиха Дженър като "силна и красива". 

"За нас в H&M е важно да показваме различието и набор от личности във всичко, което правим. Избрахме Кейтлин Дженър, един от най-уважаваните спортисти в света, като част от тази спортна кампания на H&M, защото искаме да илюстрираме че всичко е възможно - в спорта и в живота. Това е колекция на тренировъчно спортно облекло, създадена за да отпразнува индивидуалността и вярата в свебе си", гласи съобщението на компанията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана