Кейтлин Дженър е новото рекламно лице на H&M

Кейтлин Дженър е новото рекламно лице на H&M

Една от най-популярните личности в света, преминала през операция за смяна на пола - Кейтлин Дженър, или някогашния Брус Дженър - американски лекоатлет и телевизионна звезда, ще представя облекло на модната марка H&M. Компанията ангажира Дженър за рекламно лице на спортната й линия Fortunereports. 

Според изявление, цитирано от "Форчън", Дженър не е била наета за ново лице в рекламата на H&M, защото е считана за трансджендър икона, а заради историята й на уважаван атлет. От H&M споделиха в Instagram снимка с коментар, че още ще бъде излъчено от кампанията, и определиха Дженър като "силна и красива". 

"За нас в H&M е важно да показваме различието и набор от личности във всичко, което правим. Избрахме Кейтлин Дженър, един от най-уважаваните спортисти в света, като част от тази спортна кампания на H&M, защото искаме да илюстрираме че всичко е възможно - в спорта и в живота. Това е колекция на тренировъчно спортно облекло, създадена за да отпразнува индивидуалността и вярата в свебе си", гласи съобщението на компанията. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
Цитат на деня
Вътрешна продажба акции на SpaceX дава на компанията оценка от 800 млрд. долара преди очакван дебют на борсата