Лудите глави, които прекосиха Атлантика с гребане (видео)
Над 4800 км гребане в морските води. 1,5 милиона загребвания в Атлантическия океан. Това е историята на двамата луди глави Люк Бърч и Джейми Спаркс. Те са най-младите ентусиасти, прекосили Атлантика с гребане. Правят го, като се редуват да гребат за по 2 часа в продължение на 54 дни.
Duracell представи кратък рекламен филм, който разказва за начинанието им, поставило световен рекорд. Акцентът на кампанията е върху издръжливостта – основно качество, с което рекламира батериите си Duracell.
Видеото е интересно и реалистично - една различна и добре замислена реклама, според международните маркетинг наблюдатели, включително Adweek. То е дело на лондонската агенция Grey. В началото му се казва, че повече хора са били в Космоса и повече хора изкачват Еверест всяка година, отколкото се осмеляват да излязат с безмоторна лодка в океана, опитвайки да го прекосят.
Вижте историята. Това е една от петте най-добри видео реклами, представени в света в последната седмица. Казва се „Две момчета в лодка: Най-младата двойка, прекосила с гребане Атлантика”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Как технологиите променят енергийния пазар?
16-и зелен и енергиен форум |Денят в цифри
България |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.